اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دعوت به تیم ملی نونهالان

فوتبالیست قمی ملی پوش شد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم از دعوت فوتبالیست آینده‌دار قمی به تیم ملی کشورمان خبر داد.

فوتبالیست قمی ملی پوش شد

مهدی رضایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: با کارهای بسیار خوبی که با سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه در سال‌های اخیر در فوتبال قم در حال انجام شدن است، خوشبختانه استعدادهای بسیار خوبی در فوتبال قم شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: در واقع بسیاری از باشگاه‌های فعال در فوتبال استان قم با بهره‌گیری از مربیان با دانش و آینده‌دار رو به استعدادیابی از رده‌های سنی پایه آورده‌اند و نتیجه این اتفاق بسیار خوب و خوشایند در فوتبال قم، شناسایی بازیکنان بسیار خوب و آینده دار است.

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم افزود: خوشبختانه در حال حاضر بازیکنان آینده‌دار فوتبال استان قم از رده‌های سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در تیم‌های ملی کشورمان عضویت دارند.

وی یادآور شد: این اتفاق مهم بین نونهالان، نوجوانان و جوانان آینده‌دار فوتبال استان قم که خوشبختانه تعداد آنها نیز بسیار زیاد است، موجی از دلگرمی و امیدواری را موجب شده و در حال حاضر استقبال مردم و خانواده‌ها برای حضور فرزندان مستعد خود در باشگاه‌هایی که از هیئت فوتبال استان قم مجوز استعدادیابی دارند، بسیار افزایش یافته است.

رضایی‌نژاد اضافه کرد: معمولاً فعالیت مدارس فوتبال در فصل تابستان به دلیل اینکه نوجوانان و جوانان دانش‌آموز در اوقات فراغت به سر می‌برند بیشتر است اما در تمام ایام سال باشگاه‌هایی که در لیگ‌های استان فعالیت دارند، به این امر ادامه می‌دهند.

وی حاصل این سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های سنی پایه را شناخت استعدادهای ناب فوتبال و معرفی آنها به تیم‌های ملی کشورمان عنوان کرد و یادآور شد: یکی از این استعدادها حمیدرضا نانکلی است که به اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده است.

مسئول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم افزود: حمیدرضا نانکلی در پست دروازه‌بانی یکی از بهترین‌های آینده فوتبال قم و کشورمان محسوب می‌شود که به اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی نونهالان زیر 13 سال دعوت شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال کشورمان، اردوی انتخابی و آماده‌سازی تیم ملی فوتبال نونهالان زیر 13 سال از ششم تا یازدهم آذر ماه در محل کمپ تیم‌های ملی در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول