اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت فوتبال استان قم:

دوره داوری فوتبال در قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره داوری درجه دو این رشته ورزشی در شهر قم خبر داد.

دوره داوری فوتبال در قم برگزار شد

ابراهیم نیکوگفتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دوره داوری درجه دو فوتبال در استان قم با حضور دو تن از داوران بسیار باتجربه و باسابقه فوتبال قم و کشورمان به شکلی بسیار مطلوب در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: دوره داوری درجه دو ویژه داوران مرد فوتبال استان قم با تدریس حسین نجاتی و محمد فرجی دو تن از برجسته‌ترین داوران فوتبال کشورمان در سال‌های اخیر با کیفیتی خوب برگزار شد و دوره بسیار پرباری بود.

سرپرست هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: دوره داوری فوتبال در حالی برگزار شد که شاهد استقبال داوران دارای درجه دو داوری فوتبال قم بودیم و حضور داوران در این دوره حرکتی جدید را در رشد و پیشرفت داوری فوتبال قم رقم زد.

وی اظهار داشت: در دوره داوری ویژه مربیان مرد که در سالن کنفرانس واقع در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد، چهره‌های آینده‌داری از بین داوران فعال فوتبال قم حضور داشتند و در دوره به دو صورت تئوری و عملی در دو نوبت صبح و عصر آموزش دیدند و آزمون پایانی نیز برگزار شد.

نیکوگفتار خاطرنشان کرد: در پایان آزمونی از تمام شرکت‌کنندگان در دوره داوری درجه دو فوتبال استان قم به عمل آمد و به افرادی که بتوانند در آزمون نمره قبولی را کسب کنند، دیپلم داوری فوتبال از سوی فدراسیون فوتبال اعطا خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از نحوه برگزاری کلاس داوری درجه دو فوتبال در قم اضافه کرد: با تلاش‌های محمد فرجی دبیر کمیته داوران این هیئت دوره داوری درجه دو فوتبال به مدت سه روز با حداقل 20 ساعت به صورت نظری و چهار ساعت عملی برگزار شد.

سرپرست هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: داوران جوان فوتبال استان قم در سال‌های اندکی که از بازنشستگی و پایان دوران داوری حرفه‌ای حسین نجاتی در فوتبال می‌گذرد، از تجارب و اندوخته‌های سال‌ها داوری این چهره مطرح داوری فوتبال استان قم و کشورمان در کسوت رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان قم بهره می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتی که زمانی اعتماد متولیان و با تجربه‌های داوری به هوش و ذکاوتش موجب بروز استعدادش در داوری فوتبال شد و توانست در عرصه بین‌المللی یکی از چهره‌های موفق ورزش قم در قضاوت‌های ورزشی مهم نام بگیرد، اکنون خود مشوق جوانان جویای نام و مستعد خدمت در این میدان است.

انتهای پیام/78002/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول