اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال/

رویارویی فوتبال مازندران و خوزستان

خبرگزاری فارس: هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان، رویارویی دو نماینده فوتبال مازندران با دو نماینده فوتبال خوزستان خواهد بود.

رویارویی فوتبال مازندران و خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در صورتی روز پنجشنبه نهم آذر با انجام 14 بازی همزمان آغاز می‌شود که دو نماینده فوتبال مازندران با دو نماینده فوتبال خوزستان در ساری و اهواز به رقابت خواهند پرداخت.

در این هفته روز پنجشنبه تیم نساجی مازندران در ورزشگاه شهدای ساری میزبان استقلال اهواز و سایپا شمال نیز در ورزشگاه تختی اهواز مهمان استقلال صنعتی خوزستان است.

با توجه به تقابل و رقابت دو نماینده فوتبال مازندران با خوزستان باید منتظر بمانیم و ببینیم که کدامیک از تیم‌ها در این دو بازی موفق عمل خواهند کرد.

تیم نساجی این هفته در حالی در ورزشگاه شهدای ساری و در حضور هواداران پرشورش میزبان استقلال اهواز است که در بازی گذشته خود با تساوی دو بر دو مقابل میزبان خود گل گهر سیرجان متوقف شده بود.

نساجی هم‌اکنون با 19 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارد و در صورت برتری مقابل حریف می‌تواند به رده بالاتر نیز صعود کند.

سایپای شمال که هفته گذشته در ساری به یک نتیجه ضعیف و دور از انتظار در برابر مهمان خود دست یافت و سه بر یک مقابل برق شیراز شکست را پذیرفت، این هفته در ورزشگاه تختی اهواز مهمان تیم استقلال صنعتی اهواز است.

سایپای شمال از 11 بازی گذشته خود 13 امتیاز کسب کرد و در رده یازدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/86005/ل/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول