اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم خبر داد

دختران فوتبالیست قمی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل هند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم از حضور سه فوتبالیست قمی در ترکیب تیم ملی کشورمان در دیدار افتتاحیه رقابت‌های نوجوانان آسیا خبر داد.

دختران فوتبالیست قمی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل هند

زهرا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان آسیا پیش از این قرار بود از نیمه آبان ماه در کشور سریلانکا برگزار شود اما حدوداً با یک ما تأخیر از امروز استارت خواهد خورد.

وی ادامه داد: دلیل به تعویق افتادن زمان برگزاری مسابقات فوتبال دختران قهرمانی نوجوانان آسیا در مرحله مقدماتی و در گروه سوم که تیم ملی فوتبال دختران نوجوان زیر 16 سال کشورمان نیز حضور دارد، نامساعد بودن وضعیت آب و هوایی کشور میزبان یعنی سریلانکا اعلام شده است.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم افزود: مسابقات فوتبال قهرمانی دختران رده سنی نوجوانان آسیا در مرحله مقدماتی و گروه‌های مختلف در حالی به انجام می‌رسد که تیم ملی فوتبال دختران نوجوان کشورمان در این گروه با تیم‌های مطرح هند، سریلانکا و ازبکستان هم‌گروه است.

وی یادآور شد: سه تیم حاضر در این گروه بازی‌های خود را از امروز ششم آذر ماه به شکل دوره‌ای به میزبانی کشور سریلانکا برگزار می‌کنند تا از بین آنها دو تیم به عنوان قهرمان و نایب قهرمان گروه راهی مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شوند.

سلیمی اضافه کرد: تیم ملی فوتبال رده سنی زیر 16 سال دختران کشورمان روز جمعه سوم آذر ماه راهی کشور سریلانکا شده است و در بین نفراتی که در ترکیب این تیم برای مصاف با رقبا اعزام شده‌اند، سه فوتبالیست آینده‌دار قم حضور دارند.

وی یادآور شد: در بین بازیکنان که در ترکیب تیم اعزامی دختران کشورمان راهی کشور سریلانکا شده‌اند، خانم‌ها مروارید نصر، حدیث قره بیگلو و فاطمه سادات موسوی نیز حضور دارند که هر سه نفر از بهترین‌های حال حاضر فوتبال قم در بخش بانوان به شمار می‌روند.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: دختران فوتبالیست قمی از نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی که تقریباً از سال گذشته آغاز شد تاکنون در تمام مراحل آماده‌سازی تیم ملی کشورمان حضور داشته و خوشبختانه هر سه نفر آنها با توجه به تخصصی بازی کردن در پست‌های مختلف جزو بازیکنان ترکیب اصلی تیم ملی به شمار می‌روند.

رقابت‌های فوتبال قهرمانی دختران نوجوان رده سنی زیر 16 سال آسیا از امروز تا دوازدهم آذر ماه در سریلانکا برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود امروز به مصاف تیم ملی هند خواهد رفت.

انتهای پیام/78002/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول