اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شکست سنگین تیم فوتبال سایپا شمال مقابل برق شیراز

خبرگزاری فارس: دیدار تیم فوتبال سایپاشمال و برق شیراز در رقابت‌های لیگ یک جام آزادگان با نتیجه سه بر یک به نفع برق شیراز به پایان رسید تا سایپا همچنان در رده یازدهم جدول جا خوش کند.

شکست سنگین تیم فوتبال سایپا شمال مقابل برق شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، از سری رقابت‌های لیگ یک جام آزادگان دیداری بین دو تیم سایپا شمال و برق شیراز در ورزشگاه شهدای ساری در حضور بیش از 100 هوادار انجام گرفت که شکست سنگینی را در خانه سایپا شمال پذیرا شد.

سایپا شمال در این بازی نیمه اول این دیدار را با گل دقیقه 18 هادی ریاحی با ضربه مستقیم از پشت محوطه 18 قدم آغاز کرد که دروازه میلاد حیدری‌فر از برق شیراز را گشود تا شاگردان دست‌نشان این نیمه را با برد به رختکن بروند.

نیمه دوم این دیدار بسیار جذاب و پرگل بود، نیمه مربیان این دیدار به نفع برق به اتمام رسید، تیم برق در این نیمه به خود آمده و با حملات سنگین که بر روی دروازه سایپا ایجاد کرده در دقیقه 72 بازی روی ارسال کرنر و دفع ناقص دروازه‌بان تیم سایپا صمد زارع گل تساوی را درون دروازه سایپا جای دهد.

البته به نظر می‌رسید در این گل خطا بر روی دروازه‌بان تیم سایپا انجام گرفته است.

در نهایت پس از این گل حملات برق بیشتر شده و در دقیقه 81 بازی مرتضی ملک‌خیلی گل به خودی زده و گل دوم برق به ثمر رسد تا سایپا با تعویض‌های انجام شده هم نتوانست بر این دیدار مسلط شود چراکه در دقیقه 93 زمانی که می‌رفت سوت پایان زده شود سه بازیکن برق شیراز در حالی با دروازه بان سایپا تک به تک شدن که گل سوم این دیدار 93 توسط حسن فرجی رقم خورد.

به گزارش فارس، سایپا شمال با این باخت در 11 بازی گذشته خود 13 امتیازی شده و همچنان در رده یازدهم جدول گروه ب لیگ یک جام آزادگان قرار گیرد.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول