اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مبلغ دینی اعزامی به سنقرو کلیایی:

بیانات ارزشمند رهبری فصل‌الخطاب در تمام امورات است

خبرگزاری فارس: مبلغ دینی اعزامی به سنقرو کلیایی گفت: ملت ایران ملتی مسلمان و اسلامی هستند و شعارشان همان شعار امام‌حسین (ع) «هیهات من الذله» است، یعنی به هیچ قیمتی زیر بار ظلم نمی‌روند.

بیانات ارزشمند رهبری فصل‌الخطاب در تمام امورات است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الا‌سلام محمد‌علی حسینی‌مقدم در نشست معرفتی‌، بصیرتی فرهنگیان شهرستان سنقرو کلیایی که در کانون امام‌خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد با اشاره به کلیدی‌ترین شعار محرم «هیهات من الذله» اظهار کرد: گفتار سید‌الشهدا (ع) ریشه در آیات قرآن دارد یعنی اینکه انسان نباید هرگز ذلت را بپذیرد.

حسینی‌مقدم ادامه داد: امام‌حسین (ع) بیعت با یزید را در حکم نابودی اسلام دانست، لذا هیچ‌گاه تسلیم نشد و تا آخر ایستادگی کرد.

وی با اشاره به ترفندهای استکبار جهانی ادامه داد: استکبار جهانی هر روز ترفند جدیدی را برای نظام طراحی می‌کند، یک روز با جنگ سخت و روزی دیگر با جنگ نرم دشمنی خود را با نظام جمهوری اسلامی ایران بیان می‌کند.

مبلغ دینی اعزامی به سنقرو کلیایی افزود: دشمن ایران را در تحریم قرار داده است تا ایستادگی مردم را ببیند؛ ملت ایران ملتی مسلمان و اسلامی هستند و شعار، همان شعار امام‌حسین (ع) «هیهات من الذله» است یعنی به هیچ قیمتی زیر بار ظلم نمی‌روند.

حسینی‌مقدم بیانات ارزشمند رهبری را فصل‌الخطاب ملت در تمام امورات دانست و گفت: این ملت از همان ابتدا مطیع ولایت‌فقیه بوده‌اند و در این شرایط نیز بیانات مقام معظم رهبری را الگوی زندگی خود کرده‌اند.

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول