اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

تبیین بیانات رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: تبیین بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی از ضروری‌ترین وظایف دستگاه‌های فرهنگی است.

تبیین بیانات رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا عصر امروز در نشست رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سراسر استان بوشهر در بندر کنگان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با تشریح سیاست‌های فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و تبیین بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با سبک زندگی اسلامی افزود: رسیدن به آرامش، امنیت، تعالی و پیشرفت حقیقی در گرو تصحیح وضعیت سبک زندگی، رفتار اجتماعی و شیوه زیستن است و یک حکومت یا ملت زمانی می‌تواند ادعای توسعه و پیشرفت به معنای دقیق کلمه داشته باشد که در دو بخش ابزاری و حقیقی به دستاوردهای قابل قبولی رسیده باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه سبک زندگی اسلامی خاطر نشان کرد: پیشرفت‌های علمی و صنعتی اگر چه بسیار مهم و کلیدی است، اما زمانی دارای ارزش واقعی خواهند بود که منجر به ایجاد و گسترش سبک و فرهنگ صحیح زندگی در جوامع شود و از همین رو ما نیز نباید مفهوم توسعه و رشد را بدون تعیین نسبت این دو با حاکمیت ارزش‌های متعالی در جوامع مختلف بررسی کنیم.

وی با اشاره به نقش کلیدی سازمان تبلیغات اسلامی در تحقق منویات مقام معظم رهبری افزود: در طول این سه دهه سازمان تبلیغات اسلامی همواره یکی از دستگاه‌های فرهنگی و دینی بوده که بیشترین تلاش را برای برنامه‌ریزی و همچنین عملیاتی کردن رهنمودهای داهیانه معظم‌له داشته و در این زمینه روحانیون مستقر و بومی همواره به عنوان بازوان فکری و در عین حال اجرایی، بیشترین نقش را به عهده داشته‌اند.

موسوی‌نیا با بیان اینکه زندگی اهل بیت (ع) بهترین الگوی عملی برای انسان‌ها در تمامی جوامع و زمان‌هاست، گفت: هر جامعه‌ای که زندگی ائمه (ع) را سرلوحه و الگوی زندگی خود قرار دهد به راحتی می‌تواند ضمن رعایت سبک زندگی اصیل اسلامی در ارتباط با استحکام خانواده و ازدواج پایدار نیز موفق عمل کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در ادامه به ظرفیت بالای مبلغین و مبلغات و همچنین روحانیون مستقر برای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: حرکت تمام امکانات و اعتبارات و نیروی انسانی سازمان تبلیغات اسلامی به‌شکل هدفمند در مسیر تحقق دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جامعه بوده و هست و در این زمینه نیز شاهد موفقیت چشمگیری خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول