اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

بیانات رهبری حکیمانه و مدبرانه است / نمایندگان امضای خود را پس گرفتند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: بیانات رهبری در زمینه توقف طرح سئوال از رئیس جمهور مدبرانه است.

بیانات رهبری حکیمانه و مدبرانه است / نمایندگان امضای خود را پس گرفتند

عبدالله سامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: طرح سئوال از رئیس جمهور که در قانون به عنوان یکی از حقوق نمایندگان مجلس محسوب می‌شود مدتی فضای سیاسی کشور را در بر گرفته بود.

وی افزود: در این راستا نظرات و بحث‌های کارشناسی زیادی در خصوص منافع و آثار ناشی از طرح سئوال از رئیس جمهور در مجلس مطرح شد.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب با روشن‌بینی و تدبیر خود به موقع وارد شده و با بیانات خود مسیر را تعیین کردند.

سامری تصریح کرد: بیانات رهبری در زمینه توقف طرح سئوال از رئیس جمهور بر ما حجت است چراکه قطعاً رهبری با دیدی روشن و مدبرانه این فرمایشات را ادا فرمودند.

وی که از موافقان طرح سئوال از رئیس جمهور بود در ادامه اضافه کرد: با توجه به بیانات امروز رهبر انقلاب، طرح سئوال از رئیس جمهور منتفی است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: قطعاً سایر نمایندگان امضا کننده طرح سئوال نیز با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب امضای خود را پس گرفته و طرح سئوال متوقف خواهد شد.

سامری در پایان با تأکید بر بیانات رهبری مبنی بر حفظ آرامش در جامعه اظهار کرد: قوای سه گانه در راستا تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه پرهیز اختلاف و خدمت به مردم و رفع مشکلات ملت شریف ایران گام برمی‌دارند.

انتهای پیام/72008/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول