اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت دانسفهان:

عزاداران حسینی‌وار‌ ‌سوگواری کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت دانسفهان گفت: عزاداران حسینی‌وار‌ ‌سوگواری کنند.

عزاداران حسینی‌وار‌ ‌سوگواری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام رضا درزی‌رامندی امروز در همایش بزرگ بصیرتی که به همت سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا در مسجد جامعه شهر دانسفهان برگزار شد، با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا‌عبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: فرهنگ عاشورا به تمام شیعیان و محبان اهل‌بیت معنای ایثار، اراده و ظلم‌ناپذیری می‌آموزد.

امام جمعه موقت دانسفهان گفت: عزاداران حسینی باید آنگونه‌ای عزاداری کنند که شایسته و پسندیده ابا‌عبدالله الحسین (ع) بوده و سبب تحکیم اعتقادات و باور‌های مشترک شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تخریب فرهنگ شیعه هستند، تصریح کرد: امروز مکتب و فرهنگ عاشورا در جامعه نهادینه شده و در این داستان عزاداران با سوگواری پسندیده نقش کلیدی دارند.

امام جمعه موقت دانسفهان عنوان کرد: هجوم اعتقادی و ضد ارزشی دشمنان اسلام علیه آموزه‌های متعالی شیعه بیانگر این می‌تواند باشد که فرهنگ شیعه توانسته تأثیرگذاری اصلی خود را بر فرهنگ‌ها، ملت‌های دیگر جهانی داشته و همچنین زمینه‌‌ساز دفع ظلم و فتنه شود.

درزی‌رامندی با اشاره به اینکه اصل امانت‌داری در تمام عرصه‌ها ضروری است، تصریح کرد: امروز ملت امانت‌دار و میراث‌دار فرهنگ ناب اهل‌بیت است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پیرامون لزوم تبیین اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: معنای اقتصاد مقاومتی لازم است که امروز برای آحاد ملت تبیین و تشریح شود و بسیجیان به عنوان بهترین گزینه برای این تبیین و پاسخگویی هستند.

امام جمعه موقت دانسفهان ادامه داد: ملت قدرشناس و ولایت‌مدار ایران اسلامی از بدو انقلاب اسلامی تاکنون شاهد انواع تهدید، تهاجم و تخریب همه‌جانبه علیه آرمان‌های والا و متعالی خود بوده و امروز دشمنان سعی می‌کنند تا با فشار اقتصادی ملت را از پای در آورده و شکل فلج‌گونه‌ای به کشور وارد کنند، اما ملت تا به امروز ایستاده و از این پیش نیز پایداری کرده و از آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کند.

درزی‌رامندی با اشاره به اینکه بازار و مراکز خرید کنونی برازنده یک جامعه اسلامی و دینی نبوده و باید برای اسلامی‌تر کردن آنها تلاش کرد، افزود: وحدت مسئولان و مردم اعتلا‌دهنده و سوق‌دهنده کشور به سوی اهداف بلند است.

انتهای پیام/77005/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول