اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور رفاه حال اهداکنندگان خون صورت می‌گیرد

ارائه خدمات ویژه مرکز انتقال خون آبادان به عزاداران در شب‌های تاسوعا و عاشورا

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز انتقال خون آبادان گفت: به‌منظور رفاه حال شهروندان و اهداکنندگان خون، این مرکز خدمات ویژه‌ای را در شب‌های تاسوعا و عاشورا ارائه می‌کند.

ارائه خدمات ویژه مرکز انتقال خون آبادان به عزاداران در شب‌های تاسوعا و عاشورا

سید هادی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و افزایش تعداد اهداکنندگان خون در این ایام، مرکز انتقال خون آبادان در این دو روز خدمات ویژه‌ای را به شهروندان ارائه ‌می‌کند.

وی افزود: در روزهای نهم و دهم محرم در دو شیفت صبح از ساعت 8 تا 12 و بعدازظهر نیز از ساعت 19 تا 24 آمادگی ارائه خدمات به اهداکنندگان خون را داریم.

رئیس مرکز انتقال خون آبادان ادامه داد: این خدمات در روزهای تاسوعا، عاشورا و همچنین شب شام غریبان انجام می‌شود.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه در این شب‌ها تعداد زیادی از مردم برای اهدای خون به مرکز انتقال خون مراجعه می‌کنند این آمادگی وجود دارد که ساعات کار را افزایش دهیم.

وی اضافه‌کرد: البته ما از مردم نوع‌دوست می‌خواهیم تا عمل خیرخواهانه اهدای خون را تنها به این روزها محدود نکنند.

رئیس مرکز انتقال خون آبادان در خصوص تعداد پایگاه‌هایی که به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در نظر گرفته شده خاطرنشان‌کرد: با توجه به مسائلی که در زمینه نگه‌داری فرآورده‌های خونی وجود دارد خون‌گیری در این شب‌ها تنها در مرکز انتقال خون انجام می‌شود.

موسوی در خصوص بیشترین نیاز گروه‌های خونی نیز گفت: همه گروه‌های خونی مورد نیاز بوده و مردم نوع‌دوست با هر گروه خونی می‌توانند نسبت به این کار خیرخواهانه اقدام کنند.

رئیس مرکز انتقال خون آبادان اضافه کرد: در راستای اطلاع‌رسانی به اهداکنندگان مستمر خون از طریق سامانه پیام کوتاه نسبت به اعلام زمان اهدای خون آنها به صورت هر سه ماه یک بار اقدام می‌شود.

انتهای پیام/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول