اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش صورت گرفت

حضور احمدی‌نژاد در جمع عزاداران حسینی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور همزمان با شب عاشورای حسینی که به‌طور سرزده به شهرستان ری سفر کرده بود با حضور در آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به خیل عظیم عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام پیوست.

حضور احمدی‌نژاد در جمع عزاداران حسینی حرم حضرت عبدالعظیم (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش و همزمان با شب عاشورای حسینی محمود احمدی‌نژاد که به‌طور سرزده به شهرستان ری سفر کرده بود با حضور در آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به خیل عظیم عاشقان و دلدادگان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام پیوست.

رئیس جمهور در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان ری قرار گرفت و با حضور در صحن اصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به اقامه عزا پرداخت.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه با حضور در صحن مصلای آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) به جمع عاشقان و شیفتگان عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) پیوست و در جمع دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی و هیئت‌های مذهبی به عزاداری امام حسین (ع) پرداخت.

این گزارش حاکی است، از ساعات ابتدایی امروز عاشقان و دوستداران حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) با عزیمت به بارگاه ملکوتی و منور حضرت عبدالعظیم حسنی در قالب دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی حضور یافته و در غم و اندوه سرور و سالار شهیدان اشک ریخته و بر سر و سینه خود می‌زنند.

کربلای ایران با نوای یا حسین یا حسین امت حزب‌الله ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی حال و هوای معنوی و روحانی دو چندانی پیدا کرده است.

محمود احمدی‌نژاد طی سالیان متوالی در روز عاشورا در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) حضور می‌یافت و پس از شرکت در مراسم عزاداری، در میان دسته‌های عزادار در نماز جماعت ظهر آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شرکت می‌کرد که سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در شب عاشورا در حرم بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) حضور یافت.

در سال جاری نیز دقایقی پیش شهرستان ری میزبان رئیس جمهور بود و احمدی‌نژاد با حضور در جمع عزاداران حسینی همراه با آنان به عزاداری پرداخت.

انتهای پیام/زا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول