اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق(ع) خبر داد

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهان در روز پنجم آذرماه

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق (ع) از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در خیمه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام صادق(ع) در پنجم آذرماه جاری در اصفهان خبر داد.

برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان اصفهان در روز پنجم آذرماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بهرام محمدی ظهر امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران با اشاره به نقش و اهمیت بسیج اظهار کرد: بسیج بیش از اینکه در مسائل امنیتی و انتظامی نقش داشته باشد، در شرایط کنونی نقش علم‌دار مبارزه با جنگ نرم را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه در بسیج نزدیک به یک‌هزار برنامه متنوع در حال برنامه‌ریزی است، از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان در خیمه عاشقان ثارالله سپاه ناحیه امام صادق(ع) در پنجم آذرماه جاری در اصفهان خبر داد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق(ع) با اشاره به اینکه هر ساله بسیج با شعاری مزین می‌شود تصریح کرد: امسال شعار اصلی هفته بسیج مبنی بر «هیهات من الذله...لبیک یا حسن (ع)" و شعار محوری بسیج "بسیج امتداد عاشورا» است.

محمدی با بیان اینکه هر روز در هفته بسیج نام‌گذاری شده است، گفت: در راستای نام‌گذاری این روزها به نام بسیج و الگوی نوجوانان بسیجی کارگاه‌های آشنایی با مواد مخدر در دبیرستان‌ها به ویژه در هفته بسیج برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این هفته در سراسر استان یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر و همایش شیرخوارگان را در روز جمعه (سوم آذر) از ساعت 8.30 دقیقه صبح در خیمه عاشقان ثار‌الله برگزار می‌شود.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه امام صادق (ع) همچنین از برگزاری همایش زینبیون در ششم آذر ماه خبر داد.

انتهای پیام/63001/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول