اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی:

تفکر بسیجی تداوم‌بخش نهضت عاشورا است

خبرگزاری فارس: مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی، تداوم‌بخش نهضت عاشورا و ضامن اقتدار و آینده نظام اسلامی ایران است.

تفکر بسیجی تداوم‌بخش نهضت عاشورا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، مهدی مزگی‌نژاد عصر امروز در نشست بصیرتی و سیاسی خواهران بسیجی در بشرویه اظهار کرد: واقعه عاشورا نبرد بین دو گروه با دیدگاه‌های متفاوت بود و اینک بعد از یک‌هزار و 400 سال از نهضت عاشورا، تاثیر و ماندگاری خود را در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی ایران گذاشته است.

وی ادامه داد: در تاریخ اسلام، واقعه عاشورا و نهضت امام حسین (ع) در برابر حاکمیت ظالم و فاسد بازتاب گسترده‌ای در سطح جهانی ایجاد کرده است و سبب شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی شده است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، تنها انقلاب دنیاست که آرمان‌ها و مسیر امام حسین (ع) را دنبال می‌کند، تصریح کرد: اعتقادات قوی در ملت و اخلاص در عمل از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است.

مزگی‌نژاد افزود: حضرت امام (ره) با آگاهی عمیق از مبانی اسلام و بصیرت نسبت به آینده نظام، برای دفاع از کشور در برابر تهاجمات دشمن، فرمان تشکیل بسیج مستضعفان بر پایه نیروهای مردمی را صادر کردند.

*بسیج، نماد مقاومت و مبارزه علیه تمام دیکتاتوری‌های جهانی است

وی بسیج را نماد مقاومت و مبارزه علیه تمام دیکتاتوری‌های جهانی دانست و گفت: تفکر بسیجی، تداوم‌بخش نهضت عاشورا و ضامن اقتدار و آینده نظام اسلامی ایران است.

مسئول سیاسی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یادآور شد: بسیجیان باید با پیروی از سیره عملی امام حسین (ع) و یاران باوفایش زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) آماده کنند.

مزگی‌نژاد اضافه کرد: امروز دشمن با فشارهای اقتصادی و ایجاد تنش در بازار سعی دارد تا مردم را در تنگنا قرار دهد و افکار عمومی را نسبت به مسئولان نظام بشوراند.

وی خاطرنشان کرد: در این وضعیت باید فضای سیاسی کنونی و آینده را بشناسیم و تفکر و روحیه بسیجی را در جامعه اشاعه دهیم.  

انتهای پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول