اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم نساجی مازندران:

بازی‌های تیم فوتبال نساجی زنده پخش شود / ظرفیت مازندران برای داشتن تیم لیگ برتری

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال نساجی مازندران خواستار پخش زنده بازی‌های تیم فوتبال نساجی شد.

بازی‌های تیم فوتبال نساجی زنده پخش شود / ظرفیت مازندران برای داشتن تیم لیگ برتری

ساحل نخعی مربی تیم نساجی مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر اظهار داشت: نساجی یک تیم با ریشه و قدمت طولانی بوده و این تیم یکی از 4 تیم پرطرفدار ایران است.

وی افزود: نساجی در این 8 بازی بدون باخت بوده و این نشان از قدرت و غیرت بازیکنان تیم است، در بازی با اتکا دو صحنه مشکوک به پنالتی و یک صحنه هم در بازی با شاهین بوشهر رخ داده که داوران بازی قبل و این بازی به راحتی از آن گذشت کردند و این به ضرر تیمی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج خوبی که کسب کردیم مطمئنا در روند صعودی تیم تاثیر منفی دارد البته اشتباه داوری جزی از بازی بوده و هیچ وقت قصد توهین به  این جامعه  را نداریم.

نخعی در پاسخ به اینکه چرا فوتبال مازندران مظلوم واقع شده است، گفت: مازندران یکی بزرگ‌ترین مرکز تولید بازیکن آن هم نه در فوتبال در تمامی رشته‌های ورزشی است که در المپیک و رقابت‌های جهانی که برگزار می‌شود همیشه این استان در  کسب مدال سهمیه داشته است.

وی ادامه داد: با داشتن بیش از 50 بازیکن در سطح اول فوتبال کشور دریغ از یک استادیوم درجه یک و از همه مهم‌تر یک تیم لیگ برتری در این استان نداریم، چرا نباید اصولی به این مسئله پردازش کنیم، قائمشهر با داشتن دو تیم در لیگ یک کشور و 6 تیم در رده‌های مختلف کشور بدون زمین است و این مسئله خود بر روند صعودی تیم‌ها ضربه وارد می‌کند.

مربی تیم نساجی مازندران درباره پخش مستقیم بازی‌های نساجی افزود: از این 10 بازی یک دیدار نساجی پخش شده و مابقی بازی‌هایمان هیچ ترتیب اثری داده نشده است، وقتی در بعضی از مواقع استان‌های دیگر را می‌بینم که از دسته سوم فوتبال کشور پخش مستقیم دارد، چرا تیم بزرگی مانند نساجی را پوشش تصویری نمی‌دهند.

وی بیان داشت: تیم نساجی مالک بسیار خوبی به نام پرهام دارد، چرا که ایشان با هزینه شخصی خود امورات تیم را عهده‌دار بوده است و با آمدن حیدرزاده به عنوان قائم مقام  تحولات خوبی در تیم ایجاد شده، البته کادر تیم با رهبری اسماعیلی اسماعیلی و نادر قربانی  بدنساز، یونس گراییلی مربی با دانش روز و قاسم محب السلام به عنوان مربی  دروازبان‌ها تمام سعی و تلاش خود را به کار برده است تا نتایج قابل قبول کسب شود.

وی در پایان پایان یادآور شد: هواداران خونگرم و لیدرهای خوب  نساجی هیچ‌گاه این تیم را تنها نگذاشته و با توجه  به شرایط بد میزبانی مشوق خوبی برای این تیم هستند.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول