اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

چیدمان داور و ناظران لیگ برتر درست انجام شود / مصدومیت‌های زیاد مشکل‌ساز شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: چیدمان داوری و ناظران باید در لیگ برتر والیبال درست انجام شود.

چیدمان داور و ناظران لیگ برتر درست انجام شود / مصدومیت‌های زیاد مشکل‌ساز شد

بهروز عطایی صبح امروز قبل از رویارویی با تیم والیبال موسسه مالی و اعتباری میزان خراسان رضوی در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: بازی سخت و نزدیکی را امروز در سالن پیامبر اعظم(ص) شاهد خواهیم بود، چنانچه معتقدم هیچ بازی در لیگ برتر والیبال آسان و راحت نیست.

وی با اشاره به اینکه میزان خراسان رضوی تیمی جوان و دارای کادر فنی با تجربه بوده و اطلاعات کافی از آن داریم، افزود: این تیم از پتانسیل خوبی برخوردار است، در بازی‌های گذشته عملکرد مطلوبی داشت و بازی‌های مهم را با پیروزی پشت سر گذاشت البته تعداد باخت‌هایی هم داشت که نمودارش را به نوعی سینوسی کرده است.

عطایی با تاکید به اینکه بعد از دیدار مقابل پیشگامان کویر یزد چهار جلسه تمرین کردیم و فرصت کمی برای ریکاوری و بازسازی داشتیم، تصریح کرد: سال گذشته تمام لیگ برتر را با این روند دنبال کردیم و با این شرایط آشنایی داریم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد اتفاقاتی که به همراه باخت در یزد روی داد، با اشاره به اینکه فحاشی نسبت به کادر فنی و بازیکنان در اکثر شهرهای کشور رخ می‌دهد، گفت: اتفاقاتی که در دیدار گذشته رخ داد ربطی به باخت ما نداشت زیرا ما بازی بدی را به نمایش گذاشتیم که مسبب پیروزی پیشگامان شد.

عطایی با اشاره به اینکه هدف تماشاگرانی که در دیدار با یزد وارد زمین شدند آسیب‌رساندن به بازیکنان و عوامل کاله نبود، ادامه داد: آنها برای عکس انداختن با بازیکنان ملی‌پوش آمدند و هدف خاصی نداشتند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اعلام اینکه ناظر بازی و عوامل انتظامی باید مسائل پایان هر دیدار را کنترل کنند و تا تماشاگران و تیم‌ها از سالن خارج نشدند محل مسابقه را ترک نکنند، اذعان داشت: روی این مسئله و همچنین چیدمان ناظران و داوران دیدارهای لیگ برتر بحث‌های زیادی داشته و حرف‌هایی برای گفتن دارم زیرا چیدمان داوری و ناظران باید در لیگ برتر والیبال درست انجام شود.

عطایی با بیان اینکه فعلا لازم نمی‌بینم این بحث‌ها رسانه‌ای شود، اضافه کرد: صحبت‌های خود را به مسئولان انتقال می‌دهیم اگر ترتیب اثر داده نشد آن موقع ناگفته‌ها را بازگو می‌کنم.

سرمربی کاله مازندران در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی فارس مبنی براینکه خودتان نیز معتقدید اگر چه در دیدارهای قبلی کاله به امتیازات کامل دست یافت ولی از بازی گذشته کیفیت مطلوبی از عملکرد بازیکنان مشاهده نشده است، عنوان کرد: نمی‌توان در هر بازی با نتیجه سه بر صفر حریفان را مغلوب کرد زیرا باید توقعات ما معقول و منطقی باشد، قبول دارم در سه بازی اخیر کیفیت خوبی از خود بروز ندادیم که مهمترین دلیل آن به تعداد مصدومان زیاد کاله برمی‌گردد.

عطایی خاطرنشان کرد: مصدومیت پتکویچ، زرینی و قرا برای تیم مشکلاتی را ایجاد کرد البته این امر از شایستگی‌های دیگر بازیکنان در این پست کم نمی‌کند با این وجود تمرینات ما خوب شکل نمی‌گرفت و در شرایط حساسی که جابجایی در ترکیب تیم احساس می‌شد نمی‌توانستیم از این مهره‌ها استفاده کنیم و این کار ما را سخت کرده بود.

وی در پایان ابراز داشت: امیدواریم تعداد مصدومان تیم به حداقل برسد و با برگشتن آنها در ترکیب اصلی بتوانیم توانایی‌های لازم خودمان را بروز دهیم.

انتهای پیام/86012/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول