اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم نساجی مازندران:

کمیته داوران نگاه ویژه به بازی‌های مهم داشته باشد / برای لیگ برتری شدن چیزی کم نداریم

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم نساجی مازندران گفت: در بازی‌های سنگین و بالای جدولی باید کمیته داوران نگاه بسیار ویژه‌ای داشته باشد چرا که با یک تصمیم اشتباه داوری روند صعودی یک تیم می‌تواند رو به نابودی کشانده شود.

کمیته داوران نگاه ویژه به بازی‌های مهم داشته باشد / برای لیگ برتری شدن چیزی کم نداریم

سید محمود اسدی سرپرست تیم نساجی مازندران بعد از بازی با شاهین بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه قصد نداشته به جامعه خوب داوری جسارتی داشته باشم چرا که داوران از قشر خوب و زحمتکش جامعه بوده و هستند.

اسدی تصریح کرد: تیم نساجی شرایط خوبی را دنبال می‌کند با این نتیجه‌ای که به دست آمد چیزی از ارزش‌های این تیم کم نشد جالب است که هر تیم مقابل نساجی بازی می‌کند با انگیزه ظاهر می‌شود که این خودش جای تقدیر دارد.

وی افزود: ما تیم کوچکی نیستیم این تیم 50 سال قدمت دارد و یک تیم کاملا مردمی است، هواداران بسیار خونگرم و فهیم این تیم نشان دادند که در هیچ شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند.

سرپرست تیم نساجی مازندران ادامه داد: نساجی توانسته نتایج قابل قبولی را کسب کند، ولی می‌بینیم که اشتباهات تاثیرگذار داوری چقدر می‌تواند در روند رو به رشد یک تیم نقش داشته باشد، در بازی مقابل بوشهر خطای صد در صد بر روی بازیکن ما در محوطه جریمه آن هم نه یک بار بلکه دو بار را نادیده گرفته که این خود جای سوال دارد.

اسدی بیان داشت: در بازی‌های سنگین و بالای جدولی باید کمیته داوران نگاه بسیار ویژه‌‌ای داشته باشد چرا که با یک تصمیم اشتباه داوری روند صعودی یک تیم می‌تواند روبه نابودی کشانده شود.

وی گفت: تیم نساجی در بازی با توجه به شرایط  بد آب و هوا و زمین نتوانست نتیجه مطلوب را کسب کند، ولی این دلیل نمی‌شود که بگوییم بازیکنان تیم بازی نکردند، این بازیکنان با جانفشانی‌هایی که انجام دادند، نشان دادند که برای لیگ برتری هیچ چیز کم ندارند.

انتهای پیام/86003/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول