اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برنامه‌های لیگ برتر کشتی ایران اعلام شد

خبرگزاری فارس: هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با مسابقه شهرآورد مازندران در 2 شهر ساری و زیراب برگزار می شود.

برنامه‌های لیگ برتر کشتی ایران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، برنامه هفته دوم دهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت برای هیئت کشتی استان ارسال شد که در روز سه شنبه 30 آبان چهار نماینده مازندران در دو شهر ساری و زیراب برگزارکننده شهرآورد مازندران هستند.

در این دوره از مسابقات هشت تیم حضور دارند که در دو گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند که از این تعداد شش تیم از مازندران هستند.

تیم‌های پرسپولیس جویبار، گاز مازندران، صدرای زیراب، داماش بابل، شهدای ساری و سایپا تنکابن به عنوان شش نمانیده مازندران به همراه ثامن الحجج(ع) سبزوار و فولاد ماهان اصفهان به عنوان هشت تیم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در این رقابت‌ها هستند.

هفته نخست این مسابقات که سه شنبه گذشته برگزار شده بود با ناکامی دو نماینده مازندران در برابر حریفان همراه بود.

تیم گاز مازندران که هفته گذشته مقابل میزبان خود فولاد ماهان سپاهان اصفهان پنج بر دو شکست خورد این هفته در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری در شهرآورد مازندران مقابل دیگر تیم همشهری خود شهدای ساری می‌رود.

همچنین پرسپولیس جویبار که هفته گذشته  در حضور بیش از 4 هزار تماشاگر خود در جویبار چهار بر سه مغلوب مهمان خود ثامن‌الحجج (ع) سبزوار شد، این هفته در زیراب به دیدار صدرای زیراب در شهرآورد مازندران می‌رود.

در دیگر مسابقات این هفته روز سه شنبه داماش بابل در سالن ورزشی سردار سجودی بابل میزبان تیم فولاد ماهان سپاهان اصفهان است و سایپای تنکابن در سبزوار به دیدار تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار می‌رود.

به گزارش فارس، با توجه به حضور شش تیم از مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور، بیشتر کشتی‌گیران تیم‌های مازندرانی را کشتی‌گیران جوان و آینده‌دار بومی شگل گرفته و همچنین در ترکیب دو تیم سبزواری و اصفهانی نیز چند کشتی‌گیر با تجربه از مازندران حضور دارند.

انتهای پیام/ 86005/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول