اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانی اعزامی از قم:

فرزند صالح موجب آبادانی جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: یکی از روحانیون اعزامی از قم به سراوان گفت: تربیت فرزند صالح می‌تواند موجب آبادانی و آزادی جامعه شود.

فرزند صالح موجب آبادانی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سراوان، حجت‌الاسلام فیض‌ پور در همایش امر به معروف و نهی از منکر، تحکیم خانواده و عفت عمومی در شهرستان سراوان اظهار داشت: با توجه به اهمیت جایگاه زن در تربیت فرزندان، زن در جامعه اسلامی گوهر است.

وی افزود: وقتی این قشر وارد اجتماع می‌شود با عشق و علاقه‌ای که بین شوهر برقرار می‌کند باعث مهر و محبت در زندگی و نتیجه آن فرزندان صالحی هستند که می‌توانند جامعه را آباد و آزاد کنند.

این مبلغ اعزامی در ادامه به واقعه کربلا پرداخت و بیان داشت: در کربلا قسمت مهم وظیفه بر دوش زنان بوده و زن‌ها شوهرانشان را وادار تا از ابا عبدالله‌الحسین(ع) دفاع کنند و بعد از شهادت، زینب کبری الگوی زنان عالمیان بار اسارت و تحمل غم‌ها را به دوش داشت.

فیض پور گفت: بیشترین تأثیر امر به معروف و نهی از منکر در مسائل اجتماعی از درون خانواده‌هاست که بعد از آن در اجتماع نمود پیدا می‌کند و داشتن جامعه‌ای سالم مستلزم داشتن خانواده‌ای سالم است که باید به این موضوع مهم توجه خاصی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری سراوان نیز در این همایش ضمن عرض تشکر از حضور پررنگ خواهران در همایش و تسلیت ایام محرم اظهار داشت: مقام امام حسین(ع) را برای اصلاح دین قرار داده‌اند و خانواده در آموزه‌های قرآنی از اهمیت فراوانی برخوردار است و سعادت بچه‌ها از مادر آغاز می‌شود.

سعید تجلیلی افزود: مادران مبدأ خیر و سعادت هستند و برای شروع امر به معروف و نهی از منکر باید از درون خانواده‌ها آغاز کرد.

انتهای پیام/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول