اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز:

دیدار با خانواده‌های شهدا موجب خودسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب خودسازی و تقویت فرهنگ شهادت می‌شود.

دیدار با خانواده‌های شهدا موجب خودسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، فرمانده سپاه و بسیجیان شهرستان البرز امروز به مناسبت هفته بسیج با خانواده‌های شهدای این شهرستان دیدار کرد.

یدالله قاسمی، سبحان جانی و مصطفی جانی از جمله رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند که به درجه رفیع شهادت نایل آمدند که فرمانده سپاه و بسیجیان شهرستان البرز با خانواده‌های ایشان دیدار کردند.

داوود بهرامی فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این دیدارها اظهار کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی بدون هیچ ادعایی و با پیروی از پیام رهبرشان به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل شتافتند.

وی اطاعت از ولایت فقیه را از ویژگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس معرفی و تصریح کرد: رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی با ایمان راسخ خویش به خداوند و تبعیت از رهبر انقلاب در جبهه‌های دفاع مقدس به ایثارگری و جان‌فشانی پرداختند تا امروز ملت ایران اسلامی در آسایش و امنیت زندگی کنند.

بهرامی هدف از این دیدارها را خودسازی و تقویت فرهنگ شهادت معرفی و ابراز کرد: ما خود نیازمند دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگر بوده و باید همواره از آنان یاد کنیم.

وی در خاتمه از برگزاری همایش تجلیل از فرزندان شاهد و ایثارگر خبر داد و خاطرنشان کرد: به پاس ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان، در همایشی که با حضور مردم و خانواده‌های شهدا برگزار خواهد شد از فرزندان شاهد و ایثارگر تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام /77007/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول