اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت و درمان تاکستان:

تاکستان آماده اجرای طرح پزشک خانواده است

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان گفت: شهرستان تاکستان آماده اجرای طرح پزشک خانواده است.

تاکستان آماده اجرای طرح پزشک خانواده است

حبیب‌الله بهتویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان پیرامون طرح پزشک خانواده اظهار کرد: یکی از طرح‌های بسیار بزرگ و وسیع که انقلابی را در حوزه سلامت در آینده به وجود می‌آورد، طرح ملی پزشک خانواده است که قطعا با تکمیل زیرساخت‌ها و نیز با همکاری پزشکان و اقشار عمومی مردم می‌توان گفت که اجرای این طرح نظام سلامت ایران دگرگون شده و حوزه سلامت توسعه می‌یابد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان افزود: در بخش کمک به محرومان از محل پرداخت هزینه‌های پزشکی و درمان توسط مردم و نیز پیشگیری از بیمار‌ی‌های خانوادگی و در نهایت میزان خدمت‌رسانی با همکاری فرمانداری و ادارات دیگر برنامه‌های بسیار خوبی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه با همکاری بیمه‌های پایه و بیمارستان تأمین اجتماعی تقریبا تمام زیرساخت‌ها در سطح این شهرستان برای اجرای طرح پزشک خانواده آماده شده است، تصریح کرد: 14 پزشک و 9 پزشک ماما برای شرکت در این طرح بزرگ اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تاکستان افزود: طرح سرشماری از خانواده‌های تاکستانی برای طرح پزشک خانواده هم‌اکنون در این شهرستان آغاز شده و هم‌زمان با این کار ثبت مشخصات در سامانه سلامت ایرانیان نیز در حال انجام است.

بهتویی با بیان اینکه تاکنون 9 هزار خانواده تاکستانی در سامانه طرح پزشک خانواده ثبت شده‌ و جمع‌آوری مابقی اطلاعات نیز در حال انجام است، تصریح کرد: این شهرستان برای اجرای طرح پزشک خانواده از آمادگی و ظرفیت بسیار خوبی بهره‌مند بوده و این آمادگی از طریق ستاد طرح پزشک خانواده استانی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است.

این مسئول بیان کرد: به محض بازدید بازرسان وزارت بهداشت، بیمه‌های پایه و تأیید اقدامات انجام شده و همچنین پس از تأیید ستاد اجرایی استان قزوین و به تصویب‌رسیدن در ستاد اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار مراحل اجرایی طرح در شهرستان تاکستان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/77005/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول