اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیاز به نقدینگی دارد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه برای تکمیل پروژه‌ها نیاز به نقدینگی داریم، خاطرنشان کرد: مدیران در جلسه شورای مسکن میزان نقدینگی مور دنیاز‌شان را اعلام کنند تا با استاندار در این مورد تصمیم‌گیری شود.

تکمیل پروژه‌های مسکن مهر نیاز به نقدینگی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید عیسی هاشمی در جلسه شورای مسکن استان مازندران در مورد مشکل نقدینگی برخی پروژه‌های مسکن مهر که زمان افتتاح آن نزدیک است، بیان داشت: از طریق مدیر ارشد استان مازندران نسبت به رفع این موضوع اقدام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران با اعلام اینکه برای تکمیل پروژه‌ها نیاز به نقدینگی داریم، خاطرنشان کرد: مدیران در جلسه شورای مسکن میزان نقدینگی مورد نیاز‌شان را اعلام کنند تا با استاندار در این مورد تصمیم‌گیری شود.

معاون عمرانی استاندار مازندران در ادامه در پاسخ به درخواست مدیر امور شعب بانک مسکن در مورد تمدید مدت قراداد پیمانکاران برای ساخت و ساز مسکن بیان داشت: تمدید زمان ساخت پروژه‌ها نیاز به مصوبه دارد و نیاز است پیمانکاران طوری عمل کنند که در ساخت پروژه‌ها نیاز به تمدید نباشد.

وی با بیان اینکه ممکن است با تمدید کردن مدت اجرای پروژه اصل کار در پایان مدت زیر سئوال برود، بیان داشت: باید رویه در استان اعمال شود که پروژه‌ای را که پیمانکار متعهد شد در مدت مقرر به اتمام برساند.

در ادامه مدیر آب و فاضلاب شهری مازندران در مورد اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مهر بیان داشت: در هر پروژه‌ای که افتتاح شد قبل از افتتاح پروژه عملیات آبرسانی انجام شد.

محمدتقی حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه فاضلاب نیاز به پروسه زمانی و مالی دارد ولی برای افتتاح واحدهای جدید مسکن در مازندران نیاز به تامین اعتبار داریم.

انتهای پیام/86004/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول