اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

پرداخت 755 میلیارد تومان به متقاضیان مسکن مهر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: بیش از یک‌هزار میلیارد تومان قرارداد با مجموعه بانک مسکن منعقده شده که از این مقدار 755 میلیارد تومان به متقاضیان مسکن مهر در استان پرداخت شده است.

پرداخت 755 میلیارد تومان به متقاضیان مسکن مهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، سید علی اسد در نشست مشترک مدیران راه و شهرسازی این استان و بانک مسکن کشور به منظور بررسی و رفع موانع اجرایی در مورد پرداخت و تسهیلات بانک مسکن در پروژه‌های مسکن مهر مازندران سال 91 را سال شکوفایی مسکن مهر و تحویل پروژه به متقاضیان اعلام کرد و خواستار تلاش جدی همه عوامل از جمله پیمانکاران، مشاوران و مدیران تعاونی‌ها در این راستا شد.

اسد بیان داشت: سرعت در عملیات، کنترل در روند اجرایی و همچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم در ایجاد یک مسکن مناسب و استاندارد است.

وی در ادامه طرح ملی مسکن مهر را حرکتی عظیم و کم‌نظیر در عرصه تامین مسکن در جامعه برشمرد که دولت تلاشگر و مهرورز در راستای برقراری عدالت در جامعه، عزم و اراده خود را برای تحقق اهداف بلند مدت این طرح بکار بسته است.

اسد بیان کرد: اجرای طرح مسکن مهر موجب شده است تا اقشار مختلف با بضاعت مالی کم نیز بتوانند با بهره‌مندی از تسهیلات تخصیص یافته از سوی دولت صاحب سرپناه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درادامه با قدردانی از تلاش‌ها و همکاری‌های همه جانبه مجموعه بانک مسکن در مورد تسهیلات در پروژه‌های مسکن مهر عنوان کرد: با بهره‌برداری از واحدهای مسکن مهر، دغدغه متقاضیان برطرف شده و در مجموع شاهد برقراری آرامش و آسایش اجتماعی خواهیم بود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مازندران در این نشست به قرارداد منعقده مجموعه راه و شهرسازی مازندران با بانک مسکن در مورد پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشاره و تصریح کرد: بیش از یک‌هزار میلیارد تومان قرارداد با مجموعه بانک مسکن منعقده شده که از این مقدار 755 میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2296/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول