اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

مردم را در بهره‌مندی از مسکن مهر لنگ افتتاح‌ها نکنید

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از مسئولان خواست واگذاری مسکن مهر به مردم را لنگ افتتاح‌ها نکنند.

مردم را در بهره‌مندی از مسکن مهر لنگ افتتاح‌ها نکنید

اکبر نیکزاد در حاشیه سفر به شهرستان خلخال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به بازدید از مسکن مهر این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع در شهرستان خلخال 760 واحد مسکن مهر در دو شهرک در حال احداث است که 133 واحد آن همزمان با پنجم آذر روز بسیج به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول تصریح کرد: از مسئولان انتظار داریم با توجه به مشکلات مردم و امیدواری آنها در تسویه حساب با موجرهایشان، واگذاری مسکن مهر به مردم را لنگ افتتاح‌ها نکنند.

 

سیستم گرمایشی و سرویس بهداشتی مصلای برقرار می‌شود

استاندار اردبیل همچنین به بازدید خود از مصلای شهر خلخال و امامزاده سید دانیال این شهر اشاره کرد و افزود: مقرر کردیم تا سرویس‌های بهداشتی، وضوخانه و سیستم گرمایشی طبقه پایین مصلای طی هفته‌های آینده تکمیل شده و اعتبار 400 میلیون تومانی آن را به صورت 50 درصد تخصیص دهیم.

استاندار اردبیل به پیشرفت 20 درصدی امامزاده سید دانیال اشاره کرد و افزود: رقم یک میلیارد تومانی این پروژه را نیز امسال سعی خواهیم کرد تا سقف 70 درصد تخصیص دهیم.

نیکزاد ضرورت ساماندهی ورودی شهرها به ویژه از سمت اسالم، تکمیل کمربندی و آسفالت معابر در خلخال را یادآور شد و گفت: 500 میلیون تومان برای شهرداری خلخال، 50 میلیون تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و 50 میلیون تومان نیز برای محوطه‌سازی امامزاده سید دانیال خلخال اختصاص می‌دهیم.

این مسئول از تامین اعتبار مناسب برای تکمیل و بهسازی ساختمان دانشکده خدمات پزشکی در خلخال خبر داد و گفت: این دانشگاه از سال تحصیلی جاری 260 دانشجو را در رشته‌های مختلف پذیرش کرده است.

وی همچنین در پایان سخنان خود از بانک ملی خواست در تکمیل و راه‌اندازی هتل تالار نیمه تمام این شهر در نزدیکی اندبیل مساعدت کرده و جهاد کشاورزی نیز نسبت به تکمیل 9 سد معیشتی در حال احداث این شهرستان اقدامات لازم را با تامین اعتبار انجام دهد.

انتهای پیام/62003/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول