اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تعاونی مسکن‌مهر دهدشت:

سوء مدیریت‌ تیشه به ریشه مسکن مهر دهدشت زده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل تعاونی مسکن مهر دهدشت با بیان اینکه کم‌کاری زیادی در مورد مسکن مهر دهدشت انجام شده و همین امر موجب دلسردی مردم شده گفت: سوء مدیریت تیشه به ریشه مسکن مهر دهدشت زده است.

سوء مدیریت‌ تیشه به ریشه مسکن مهر دهدشت زده است

علی موحدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با بیان این‌که از زمان آغاز به کار مسکن مهر دهدشت بیش از 600 نفر متقاضی ثبت‌نام برای مسکن مهر شده‌اند، اظهار داشت: متأسفانه به علت وقفه طولانی که در واگذاری مسکن‌های مهر انجام شد بیش از 50 درصد این متقاضیان انصراف داده‌اند و روز به روز بر تعداد کسانی که انصراف می‌دهند افزوده می‌شود.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر دهدشت اضافه کرد: بدقولی‌ها و روند فرسایشی تکمیل مسکن مهر دهدشت و نیز اقساط سنگینی که برای متقاضیان در نظر گرفته شده باعث شده مردم این شهرستان محروم استقبال چندانی از این مسکن‌ها نداشته باشند.

موحدنژاد با بیان این‌که سنگ بنای مسکن مهر دهدشت کج نهاده شد، عنوان داشت: اشتباه اصلی در مسکن مهر دهدشت انتخاب مکان نامناسب برای این پروژه بود به طوری که می‌توان گفت بیش از 95 درصد مردم خود دهدشت از وجود چنین پروژه‌ای بی‌خبرند.

وی با بیان این مطلب که سوء مدیریت‌ها در سنوات گذشته تیشه به ریشه مسکن مهر دهدشت زده، ابراز داشت: متأسفانه مسکن و شهرسازی سابق هیچ‌گونه نظارت و مدیریت صحیحی در تخصیص اعتبار به پیمانکار نداشتند و همین مسئله باعث شد  مسکن مهر دهدشت با رکود شدید مواجه شود به طوری که جبران این مسئله بسیار سخت به نظر می‌رسد.

موحدنژاد افزود: از 28 شرکتی که در این پروژه هستند تنها 4 شرکت فعال بوده و این مسئله تنها به سوء مدیریت مسئولان و عدم  تخصیص و انتخاب کارشناسی پیمانکاران بر می‌گردد.

مدیرعامل تعاونی مسکن مهر دهدشت تصریح کرد:  وقتی با زد و بندهای گوناگون بیش از 2 میلیارد سهم آورده مردمی به جیب پیمانکاران ضعیف می‌رود و پیمانکاران قوی کمترین را دریافت می‌کنند باید چنین بلایی بر سر مسکن مهر دهدشت بیاید.

موحدنژاد با انتقاد از مسئولان به جهت بی‌توجهی به پروژه مسکن مهر دهدشت عنوان داشت: تنها کسانی که در این بین متضرر می‌شوند مردم و  انسان‌های بی سرپناهی هستند که دل به افتتاح واحدهای مسکن مهر خوش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه عدم استقبال مردم از مسکن مهر دهدشت به کم‌کاری و سوء مدیریت‌ها بر می‌گردد، بیان داشت: نباید بگذاریم اشتباهات گذشته و کم کاری‌های کنونی ادامه یابد چرا که دود این مسئله تنها به چشم اقشار محروم و فاقد مسکن می‌رود که باید هزینه‌های سنگین اجاره و آرزوی خانه‌دار شدن را بر دوش کشند.

وی با بیان اینکه قرار بود 150 واحد از مسکن مهر دهدشت تا پایان مرداد ماه تکمیل و تحویل داده شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه این قول نیز تاکنون محقق نگردیده و  احتمالا تا بهمن‌ماه هم تکمیل نشوند.

وی ادامه داد: متأسفانه در زمینه زیر ساخت‌های مسکن مهر دهدشت نیز کار چندانی رخ نداده و ما به جز ساخت مسجد در سایر زمینه‌ها از جمله فاضلاب و خیابان‌کشی بسیار عقب هستیم.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول