اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قیروکارزین:

مسکن مهر از موفق‌ترین طرح‌های دولت است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قیروکارزین گفت: اگر چه به دلایل مختلفی در بعضی شهرستان‌ها پروژه‌های مسکن مهر با مشکلاتی روبه‌رو شده اما این طرح از موفق‌ترین طرح‌های دولت در سراسر کشور است.

مسکن مهر از موفق‌ترین طرح‌های دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالرضا خاتمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن این شهرستان که با هدف رسیدگی به مشکلات مسکن مهر در قیروکارزین برگزار شد اظهار داشت: به اعتراف خاص و عام مسکن مهر از موفق‌ترین طرح‌های دولت در سراسر کشور است و تامین مسکن یکی از محورهای عمده تلاش دولت در راستای خدمت به مردم بوده و آمار عملکرد دولت‌های نهم و دهم نشان از حرکتی جهادی برای تامین مسکن مردم به ویژه محرومان دارد.

وی با بیان این که هر پروژه‌ای باید با گذران روندی صحیح و اصولی به مراحل بهره‌برداری برسد افزود: قیروکارزین یکی از از شهرستان‌های پیشگام در اجرای این طرح در کشور بوده و گام خوبی برداشته شد اگر چه مشکلاتی بر سر راه اتمام آن قرار گرفت.

خاتمی با بیان اهمیت این طرح برای مردم ادامه داد: پروژه مسکن مهر در قیروکارزین سرپناه بیش از از یک‌هزار خانوار در این شهرستان را تامین می‌کند و با توجه به حساسیت موضوع باید تمام عوامل مربوطه با همکاری و هماهنگی یکدیگر از مشکلات مسکن مهر گره‌گشایی کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیشرفت نامناسب پروژه‌های تعاونی‌ها به عنوان محور مشکلات موجود در این بخش وجود دارد که عمده آن به دلیل مشکلات مالی است.

سرپرست فرمانداری قیروکارزین با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی برای تکمیل آورده اعضا بیان داشت: باید برای آگاهی متقاضیان کیفیت فنی و استحکام مسکن مهر را در این شهرستان با توجه به زلزله‌خیز بودن آن اطلاع‌رسانی کرده و ویژگی‌های آن را برای مردم توضیح دهیم.

خاتمی با بیان این که با توجه به اتمام دوره مشارکت هنوز مردم در منازل خود اسکان نیافته‌اند تصریح کرد: باید به مسائلی مانند آورده متقاضیان، مشکلات بانکی، افزایش سقف تسهیلات و مشکلات تعاونی‌ها با همکاری یکدیگر رسیدگی کنیم چرا که پروژه مسکن مهر با بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در این شهرستان از پروژه‌های بزرگ و ماندگار در قیروکارزین است.

وی در پایان افزود: امید است با تدابیر لازم مسئولان کشوری و استانی و تلاش‌های شورای مسکن این شهرستان برای رفع مشکلات موجود، مسکن مهر قیروکارزین تا قبل از پایان دولت دهم به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2448/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول