اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی خبر داد

تحویل 500 واحد از مسکن مهر خوی در آینده نزدیک

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی گفت: عملیات اجرایی 500 واحد مراحل پایانی خود را طی می‌کند که در آینده نزدیک به صاحبان آنها تحویل داده می‌شوند.

تحویل 500 واحد از مسکن مهر خوی در آینده نزدیک

غلامحسین عماری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مسکن مهر خوی در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه قبل از واگذاری واحدهای مسکن مهر خوی تلاش می‌شود تمام زیرساخت‌های مورد نیاز آماده باشند، تصریح کرد: احداث مسجد، برق‌رسانی، گازرسانی و آبرسانی به واحدهای مسکن مهر در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

عماری با اشاره به همکاری شرکت‌های خدمات‌رسان در این زمینه، افزود: شرکت‌های خدمات‌رسان نیز در کنار تعاونی‌ها اقدام به ارائه خدمات به واحدهای مسکن مهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌کنند.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر خوی از نظر ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: سایر زیرساخت‌های مورد نیاز از جمله مدرسه، مراکز بهداشتی و تفریحی نیز در کنار مساکن مهر خوی ایجاد شده‌اند.

فرماندار خوی با اشاره به مشکلات پیش روی مسکن مهر خوی، اظهار داشت: پایین بودن آورده شخصی متقاضیان و ریزش تعدادی از متقاضیان از عمده مشکلات مسکن مهر خوی است.

عماری با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای کاهش این مشکلات، تصریح کرد: تلاش می‌شود به جای افرادی که انصراف داده‌اند، افراد و متقاضیان جدیدی را وارد مسکن مهر کنیم.

وی با بیان اینکه مسکن مهر خوی در یک‌هزار و 989 واحد در حال احداث هستند، افزود: از این تعداد عملیات اجرایی 500 واحد مراحل پایانی خود را طی می‌کند که در آینده نزدیک به صاحبان آنها تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول