اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره شهرسازی مازندران:

10 هزار مسکن در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد/ وقت تعیین شده پایان آذر

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت: تاپایان آذر ماه سال جاری، 10 هزار مسکن در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

10 هزار مسکن در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد/ وقت تعیین شده پایان آذر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری سید عباس راهگشا در جلسه شورای مسکن استان مازندران با اعلام اینکه در شهرهای بالای 25 هزار نفر در مازندران حدود 5 هزار و 800 واحد مسکن افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: 2 هزار و 500 واحد مسکن در شهرهای زیر 25 هزار نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه به افتتاح 3 هزار واحد مسکن در بافت‌های فرسوده استان مازندران اشاره کرد و گفت: در مجموع حدود 10 هزار واحد مسکن در پایان آذر ماه سال جاری در مازندران افتتاح می‌شود.

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در برخی پروژه‌ها برای آورده اولیه متقاضیان مسکن مهر دچار مشکل هستیم، تصریح کرد: در برخی شهرها نیاز به همکاری همه‌جانبه از طرف مدیران استانی و شهرستانی داریم.

وی دیگر مشکلات در تحویل مسکن را در برخی شهرهای مازندران به زمان بعد از تحویل اشاره کرد و گفت: در مدیریت برخی پروژه در بعد از تحویل نیاز است شهرداری‌های استان همکاری بیشتری با این سازمان داشته باشند.

راهگشا دیگر مشکلات بخش ساختمان اداره کل راه و شهرسازی را مربوط به پروژه‌هایی که با محوریت تعاونی‌ها در حال ساخت است عنوان کرد و گفت تعاونی‌های مسکن ساز برای رفع برخی تنگناها نیاز است با این سازمان همکاری مناسبی داشته باشند.

این مسئول در ادامه به برخی مشکلات حوزه مسکن با برخی بانک‌ها اشاره کرد و بیان داشت: به جزء بانک مسکن با سایر بانک‌ها در مورد سود دوران تقسیط دچار چالش بودیم که این موضوع با بانک ملت و در پروژه 24 واحدی آمل دچار مشکل جدی شدیم.

انتهای پیام/ 86004/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول