اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

راست آزمایی در تحویل مسکن مهر اجرایی شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: راست آزمایی در تحویل مسکن مهر انجام شود.

راست آزمایی در تحویل مسکن مهر اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی در جلسه شورای مسکن استان مازندران با اشاره به تحویل 10 هزار مسکن مهر در مازندران تا پایان آذر ماه سال جاری اظهار داشت: بخشی از آمارهای شغلی در مازندران مربوط به ساخت و ساز به ویژه در مسکن مهر بود.

وی با اعلام اینکه ساخت مسکن مهر از ایده‌های دولت نهم بود، تصریح کرد: اگر دولت بعدی تفکری مثل دولت احمدی‌نژاد داشته باشد ممکن است ساخت مسکن مهر ادامه پیدا کند.

طاهایی خاطرنشان کرد: ساخت مسکن مهر ممکن است در دولت‌های بعدی وجود نداشته باشد و این دولت فرصتی را برای افراد فاقد مسکن ایجاد کرد.

نماینده عالی دولت در مازندران فلسفه مسکن مهر را کمک دولت به اقشار کم درآمد و بدون مسکن عنوان کرد و بیان داشت: دولت در مسکن مهر سوبسید‌های را ارائه می‌کند که در شرایط عادی این سوبسید‌ها ارائه نمی‌شود.

وی اضافه کرد: مدیران و دست اندرکاران باید در ارائه مسکن مهر نهایت دقت و توجه را داشته باشند که این سوبسید‌ها در اختیار افراد فاقد مسکن قرار گیرد.

استاندار مازندران در ادامه تاکید کرد: مسئولان و دست اندرکاران در ارائه مسکن مهر راست آزمایی دقیقی انجام دهند.

وی با اشاره به تولی‌گری بانک مسکن در ساخت مسکن مهر بیان داشت: بانک‌ها نیز در چرخه نظارت به سایر ارگان‌های دولتی کمک کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با اعلام اینکه دولت هدفش را از ایجاد طرح مسکن مهر به خوبی بیان کرد، گفت: در ارائه مسکن خودمالکی نیز متولیان امر دقت کنند تا افراد واجد شرایط از سوبسید‌های دولت در زمینه مسکن بهره مند شوند.

وی بیان داشت: پس از بررسی دقیق اگر مشخص شد که تخلفی در امر مسکن صورت گرفت وام‌ها با نرخ و بهره عادی محاسبه شود و تعهدات و سوبسید‌های مسکن مهر برای متخلفان لحاظ نشود.

طائی در ادامه درباره استفاده از مناسب از مصالح برای سقف ساختمان‌ها تاکید کرد: در صورت امکان برای سقف مسکن مهر از سفال استفاده شود و اگر دست‌اندرکاران با ملاحظات بودجه‌ای مواجه شدند از طرح سفال برای مسقف و نما استفاده شود.

انتهای پیام/86004/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول