اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را پس می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه نظرآباد گفت: به طور قطع رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود علیه مردم مظلوم فلسطین را پس داده و وعده حق مبنی بر پیروزی حق بر باطل محقق خواهد شد.

رژیم صهیونیستی تاوان جنایات خود را پس می‌دهد

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر وثوقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس طی ده‌ها سال اخیر با حمایت کشورهای غربی جنایات بسیاری را علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده است.

وی تاکید کرد: این رژیم منفور برای اینکه بتواند نقش خود را در منطقه خاورمیانه به درستی ایفا کند، همواره از سوی اروپا و آمریکا مورد حمایت قرار داشته و در این راه حتی از کشتار زنان بی‌دفاع، کودکان و خردسالان نیز هراسی ندارد.

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد با اشاره به آموزه‌های دینی و تعالیم دین مبین اسلام گفت: دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های ملی از جمله ویژگی‌های ملت‌های آزاده بوده و در این راه خداوند حامی مظلومان و مبارزان در راه حق است.

وثوقی تاکید کرد: به طور قطع پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین خواهد بود و به زودی سران رژیم منفور و اشغالگر قدس تاوان جنایات خود را پس خواهند داد.

*اکنون زمان وحدت جهان اسلام برابر صهیونیست‌هاست

وی با اشاره به حملات ارتش غاصب اسرائیل به غزه طی روزهای اخیر گفت: سران غاصب و اشغالگر قدس به اندازی زبون و حقیر هستند که دست به کشتار خردسالان، کودکان، پیرمردان و پیرزنان می‌زنند.

وثوقی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش تنها ادعای قدرتمند بودن را دارند و این در حالی است که یک نظام مقتدر هرگز دست به کشتار زنان بی‌پناه و خردسالان نمی‌زند.

وی اظهار داشت: سران رژیم صهیونیستی به خوبی شرایط را درک کرده و می‌دانند که مدت زیادی نمی‌توانند این جنایات را ادامه دهند و به زودی باید پاسخگوی اعمال خود باشند، به همین دلیل دست به هر جنایتی برای بقای خود می‌زنند که به طور قطع به حال آنها موثر نخواهد بود.

وثوقی گفت: اکنون زمان اتحاد و همدلی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است و در غیر این صورت آنها برای ظلم بیشتر در حق مردم مسلمان فلسطین جسارت پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول