اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یک دیدار تدارکاتی حاصل شد

پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال با گل‌زنی بانوی قزوینی

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین از گل‌زنی بانوی فوتبالیست این استان در یک دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتسال خبر داد.

پیروزی پر گل تیم ملی فوتسال با گل‌زنی بانوی قزوینی

آمنه محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: فاطمه اعتدادی بانوی شایسته قزوینی تیم ملی کشورمان در دیدار با تیم ملی ازبکستان موفق شد، دو بار گل‌زنی کند.

وی افزود: تیم ملی فوتسال کشورمان در این دیدار تدارکاتی که در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، موفق شد با نتیجه هفت بر دو تیم ازبکستان را از پیش رو بردارد.

محمودی ادامه داد: اعتدادی در حال حاضر با انجام تمرینات مناسب و آمادگی بالای خود به عنوان یکی از مهاجمان آماده تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در رقابت‌های تورنمنت جهانی کشور پرتغال به شمار می‌رود.

نایب‌رئیس هیئت فوتبال استان قزوین با بیان اینکه این بانوی شایسته این استان امروز به همراه تیم ملی کشورمان در دومین دیدار تدارکاتی باز هم مقابل تیم ازبکستان صف آرایی می‌کند، عنوان کرد: این بازی در راستای آمادگی بیشتر ملی‌پوشان بانوان فوتسال کشورمان امروز در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتدادی دو سال متوالی در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور عنوان بهترین گل‌زن این رقابت‌ها را در کارنامه خود دارد، اظهار کرد: با تلاش و جنگندگی که از این ملی‌پوش شایسته قزوینی سراغ دارم مطمئنا این بانوی ارزنده می‌تواند در تیم ملی کشورمان در بالاترین سطح مسابقات فوتسال قهرمانی جهان از جایگاه ویژه و بالایی برخوردار شود.

محمودی اضافه کرد: تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان 17 آذرماه در تورنمنت جهانی فوتسال که با حضور هشت کشور در پرتغال برگزار می‌شود به مصاف رقیبان خود خواهد رفت.

نایب‌رئیس هیئت فوتسال استان قزوین که سمت سرمربی تیم فوتسال کاسپین قزوین را در این فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر بانوان باشگاه‌های کشور را در کارنامه دارد، عنوان کرد: در حال حاضر تمرینات تیم را پیگیری می‌کنیم و با توجه به اینکه فاطمه اعتدادی و بهناز طاهرخانی را به دلیل حضور این دو ورزشکار در اردوهای تیم ملی در اختیار نداریم، اما تلاش ما این است که بتوانیم آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات حفظ کنیم.

انتهای پیام/77004/و/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول