اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کتابی در گفت‌وگو با فارس:

قدرت فوتبال بانوان قم را ثابت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: بهترین گلزن تیم فوتبال بانوان قم گفت: برای حضور در لیگ فوتبال بانوان کشور بسیار آماده و مصمم هستیم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با قدرت از اعتبار فوتبال بانوان قم دفاع می‌کنیم.

قدرت فوتبال بانوان قم را ثابت می‌کنیم

طاهره کتابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تاکید بر اینکه تیم قم تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی مطلوبی را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: در مقابل تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال کشورمان که خود را برای حضور در مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند، در دیداری تدارکاتی یکی از بهترین بازی‌های خود را برگزار کرده و ضمن نشان دادن آمادگی خود تیم ملی را متوقف کردیم.

وی با تاکید بر آمادگی بانوان فوتبالیست تیم قم برای رقابت با حریفان افزود: دیدار تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی دختران زیر 16 سال کشورمان در محل تمرین دختران ملی‌پوش برگزار شد و در پایان 90 دقیقه تلاش دو تیم چهار بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم تیم دختران زیر 16 سال و تیم بانوان قم هر کدام دو گل بود.

کتابی تصریح کرد: تیم دختران زیر 16 سال ملی‌پوش کشورمان در حالی با تیم ما به تساوی رسید که ترکیب نهایی خود را برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا شناخته است و در این تیم مروارید نصر، فاطمه سادات موسوی و حدیث قره بیگلو بازیکنانی هستند که از قم حضور دارند.

وی بیان داشت: ‌این دیدار بهترین محک برای ما به منظور افزایش آمادگی خود در آستانه رقابت‌های لیگ فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور بود و اکنون مهیای جدال با رقبای خود هستیم.

کتابی اضافه کرد: ‌تیم قم با انگیزه بسیار زیادی برابر رقبای خود به بازی خواهد پرداخت و با فرصت‌طلبی و تیزهوشی قطعاً می‌توانیم قم را در این رقابت‌ها به جایگاهی بسیار خوب در فوتبال بانوان کشور برسانیم.

مهاجم تیم فوتبال بانوان قم افزود:‌ تیم ما به مربیگری آمنه رسولی خود را برای حضور در لیگ بانوان کشور آماده کرده است و با شناختن حریفان خود در دیدارهای تدارکاتی آماده مصاف با حریفان شده است.

وی خاطرنشان کرد: تیم فوتبال بانوان قم در حالی آماده مسابقات شده که قرار است این مسابقات از بیست و نهم آبان ماه به میزبانی شهر اردبیل و با حضور تیم‌های میزبان و نمایندگان قم و فارس برگزار شود.

انتهای پیام/ 78002/ل

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول