اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد:

راه‌اندازی آکادمی فوتبال در زنجان/ امکان حضور بانوان فوتبالیست محجبه در میادین بین‌المللی

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال از راه‌اندازی آکادمی فوتبال در زنجان خبر داد و گفت: کمیته آموزش در زنجان مستقر می‌شود.

راه‌اندازی آکادمی فوتبال در زنجان/ امکان حضور بانوان فوتبالیست محجبه در میادین بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کفاشیان ظهر امروز در نشست سالانه مجمع عمومی هیئت فوتبال استان زنجان گفت: استان زنجان به لحاظ منابع مالی محدودیت دارد.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان در زیر ساخت‌های ورزشی از امکانات خوبی بهره‌مند است، افزود: در مقایسه با استان‌های دیگر زنجان از امکانات بهتری برخوردار است.

رئیس فدراسیون فوتبال مجموعه موفق را مجموعه‌ای اعلام کرد که با همدیگر تعامل داشته باشند و به اعضای مجمع پیشنهاد کرد، با هماهنگی هم به پیشبرد امور کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت در فوتبال با همه فدراسیون‌ها متفاوت است، تصریح کرد: گاهی کار در یکی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال با دیگر فدراسیون‌‌ها برابری می‌کند.

کفاشیان با اشاره اینکه در لیگ‌های مختلف اداره امور به خود آنها واگذار شده است، این کار را عین استقلال اعلام کرد و گفت: در حال حاضر همه کمیته‌ها‌ی فدراسیون فوتبال توسط مجمع اداره می‌شود.

وی اصلاح ساختار فدراسیون فوتبال را از کارهای مهم دوره ریاست خود برشمرد و ابراز امیدواری کرد: هر کس که مسئولیت اداره فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد، باید این روند را ادامه دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال از وجود تعامل بین هیئت‌ها با همدیگر و همچنین فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: همکاری هیئت‌های فوتبال استان‌ها با یکدیگر در طرح آسیا ویژن از جمله این هماهنگی‌ها است.

وی با اشاره به عدم حمایت شرکت‌‌ها و کارخانه‌های بزرگ از فوتبال استان زنجان اضافه کرد: این مشکل را می‌توان با راه‌اندازی آکادمی فوتبال در زنجان به طریق دیگری حل کرد.

کفاشیان با نقص دانستن گنجاندن ردیف بودجه برای دو باشگاه خاص از اعتبارات دولتی افزود: هر کس که در فوتبال خدمت می‌کند باید حق و حقوق خود را دریافت کند.

وی وظایف فدراسیون فوتبال را فراتر از دلایل باخت یک تیم اعلام کرد و گفت: فدراسیون باید به دنبال تدوین قوانین حمایت از باشگاه‌های فعال ورزشی باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به عدم اجازه بانوان فوتبالیست محجبه برای حضور در میادین بین‌المللی تاکید کرد: با تلاش‌های بسیار این مشکل حل شده است.

وی با اشاره به مطلوب بودن امکانات زیر ساختی استان زنجان تصریح کرد: امکان برگزاری مسابقات بین‌المللی در زنجان بررسی می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول