اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

سالانه 12 هزار ساعت برنامه در زنجان تولید و پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: سالانه 12 هزار ساعت برنامه توسط صدا و سیمای مرکز زنجان تولید و پخش می‌شود.

سالانه 12 هزار ساعت برنامه در زنجان تولید و پخش می‌شود

مرتضی صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های تولید شده در صدا و سیمای مرکز زنجان در رادیو و تلویزیون پخش می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 7 هزار و 300 ساعت از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان از تلویزیون پخش می‌شود، خاطر نشان کرد: 4 هزار و 664 ساعت برنامه نیز از طریق رادیو زنجان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه از مجموع 12 هزار ساعت برنامه پخش شده، 6 هزار ساعت توسط صدا و سیمای مرکز زنجان تولید شده است، اضافه کرد: یک هزار و 800 ساعت از برنامه‌ها در بخش تلویزیون تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه سه‌هزار و 600 ساعت از برنامه‌های تولید شده در صدا و سیمای مرکز زنجان در بخش تولیدات رادیو بوده است، تصریح کرد: 500 ساعت از برنامه‌ها نیز در بخش خبری بوده است.

صفری با اشاره به اینکه حجم زیادی از برنامه‌های پخش شده در رادیو و تلویزیون توسط صدا و سیمای مرکز زنجان تولید می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر میزان تولیدات صدا و سیما در بخش تلویزیون نسبت به سال 89 دو برابر شده است.

*تولید سه تله فیلم توسط صدا و سیمای زنجان

وی با بیان اینکه یکی از دلایل پایین‌بودن حاشیه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان تلاش بسیار زیاد فعالان آن در بخش‌های مختلف است، ادامه داد: در سال جاری سه تله‌فیلم توسط صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه و تولید شده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تولید تله فیلم‌های «نشان فرشته»، «سوار در غبار» و «عبور از تاریکی» در سال جاری اظهار داشت: این فیلم‌ها از شبکه اشراق پخش می‌شود.

انتهای پیام/73006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول