اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

دماوند زیرپوشش سامانه دیجیتال صدا و سیما قرار گرفت

خبرگزاری فارس: فرماندار دماوند از ارائه خدمتی دیگر در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از مدت‏ها انتظار و پیگیری مسئولان، سرانجام دماوند زیرپوشش سامانه دیجیتالی صدا و سیما قرار گرفت.

دماوند زیرپوشش سامانه دیجیتال صدا و سیما قرار گرفت

علیرضا قاسمی‏‌فرزاد امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: این موضوع یکی از خواسته‌‏های مردم شهرستان دماوند بود که در سال گذشته مطرح شد و با مکاتبات و پیگیری‏های فراوان مسئولان به ویژه استاندار تهران و فرمانداری دماوند، سرانجام این خواسته مردمی با نصب و راه‌‏اندازی سامانه دیجیتال در دماوند به بار نشست.

وی ادامه داد: مردم دماوند در حال حاضر می‏توانند همچون سایر شهرستان‏ها از این خدمت ارزشمند بهره‌‏مند شوند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: مردم شهرستان دماوند مردمی معتقد، دین‏مدار و پایبند به اصول اعتقادی هستند و به همین علت راه‏اندازی سامانه دیجیتال را در این شهرستان درخواست می‏کردند تا از این طریق از برنامه‏‌های مفید صدا و سیما همچون شبکه قرآن سیما بهره‌‏مند شوند.

قاسمی‌‏فرزاد شهرستان دماوند را دارای ظرفیت و استعداد فراوان دانست و اظهار داشت: راه‌‏اندازی سامانه دیجیتال و بهره‌‏برداری مردم از شبکه‏‌های تخصصی می‏تواند این ظرفیت‏ها را شکوفا سازد و این نیاز با توجه به وسعت، کوهستانی بودن منطقه و جمعیت شهرستان بیش از پیش از احساس می‏شد که با مساعدت مسئولان صدا و سیما به تحقق پیوست.

وی بیان کرد: هم‏اکنون با راه‌‏اندازی سامانه دیجیتال در دماوند مردم می‏توانند با نصب دستگاه گیرنده دیجیتال از برنامه‏‌های شبکه سراسری و همچنین از شبکه‏‌های آموزش، قرآن، مستند، شما، بازار، جام جم، آی‏‌فیلم، پرس‌‏تی‏وی، ورزش، نمایش و پویا استفاده کنند.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: علاوه بر 17 شبکه تلویزیونی، شهروندان می‏توانند از 18 شبکه رادیویی همچون رادیو ایران، پیام، جوان، معارف، قرآن، فرهنگ، سلامت، ورزش، اقتصاد، تهران، آوا و نمایش با بهترین کیفیت بهره‌‏مند شوند.

قاسمی‌‏فرزاد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‏های استاندار تهران و توجه مسئولان سازمان صدا و سیما به ویژه رئیس و معاونت زیرساخت و توسعه که به مطالبه مردم شهرستان دماوند توجه کردند، ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک این سامانه در شهرهای رودهن و آبعلی نیز نصب و راه‌‏آندازی شود تا همه مردم شهرستان دماوند به صورت کامل بتوانند از خدمات این سامانه استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول