اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

سفر کامرون به خاورمیانه سبب ایجاد چالش در منطقه شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند هدف سفر اخیر دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس را ایجاد چالش در منطقه خاورمیانه خواند.

سفر کامرون به خاورمیانه سبب ایجاد چالش در منطقه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‌‏الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در جمع شماری از مسئولان شرق استان تهران اظهار داشت: تنها هدف غربی‏ها از انجام سفر به منطقه خاورمیانه، پیگیری راهبردهای استعماری و استکباری‏شان است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با گشایش منطقه پنجم امام محمد باقر(ع) در نیروی دریایی سپاه برای صیانت از جزایر همیشه ایرانی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی نشان داد که هرگز از منافع به‏‌حق خود دست برنخواهد داشت.

علاءالدینی اضافه کرد: پیام دیگر ایران اسلامی به سران کشورهای منطقه خلیج فارس این است در عوض اتکا به قدرت‏های پوشالی غربی، درصدد جلب اعتماد مردم خود برآیند.

امام جمعه دماوند افزود: سران دولت‎های عربی باید با مروری بر دروس تاریخی خود فراموش نکنند که استکبار جهانی برای مزدوران دست‌‏نشان‌ده‌‏شان تاریخ مصرفی معین در نظر می‏گیرد.

وی ادامه داد: برگزیدن روندی دیکتاتورمآبانه و پناه بردن به لانه دشمنان اسلام، سرنوشت ستم‏گران را به بن‌‏علی‌‏ها، مبارک‏ها و قذافی‏ها گره می‏زند.

دروغ‏‌محوری سبب مشارکت اندک مردم در انتخابات اخیر آمریکا بود

امام جمعه دماوند با طرح پرسشی مبنی بر اینکه باید دانست چه عواملی زمینه حضور کم‏رنگ مردم در انتخابات اخیر آمریکا دخیل بود، اظهار داشت: «دروغ‏‌محوری» به عنوان اصلی واضح و مبرهن در تبلیغات نامزدهای هر دو حزب دموکرات و جمهوری‏خواه در دل‏سردی مردم آمریکا از دولت‏مردان این کشور مزید بر علت شد.

علاءالدینی ادامه داد: ترسیم آینده‏ای روشن در پروسه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی آمریکا همواره دروغی بزرگ بوده و هست و نبود تغییری در سیاست‏های داخلی و خارجی این کشور در دوره چهار ساله زمام‏داری اوباما بر مسند کاخ سفید، مهر تأییدی بر این مدعاست و مردم آمریکا و جهان می‏دانستند که نباید دلخوش به تغییرات دوباره وعده داده شده او باشند.

وی تصریح کرد: خروج نام گروهک ملعون و منفور منافقان از لیست گروه‏های تروریستی و همچنین تشدید فشارهای اقتصادی و سیاسی بر ایران اسلامی، اقدامات شنیع اوباما در بسته وعده‏های دروغین تغییرات این دست‌‏نشانده صهیونیسم بین‌‏الملل است که ما ایرانی‏ها کاملاٌ با آنها آشنا هستیم.

مردم ایران تسلیم آمریکایی‏ها و لابی‏های صهیونیستی نمی‏شوند

امام جمعه دماوند ادامه داد: سالیان طولانی است که برنده اصلی در انتخابات کشور آمریکا نه از میان جمهوری‏خواهان برگزیده می‏شود و نه از دموکرات‏ها یا حتی مردم این کشور نفعی از آن می‏برند، بلکه سیطره لابی صهیونیستی را باید برنده واقعی این رویداد دانست.

علاءالدینی بیان داشت: تاریخ نشان داده است که هر یک از نامزدهای دو حزب عمده ایالات متحده آمریکا در صورت انتخاب تنها مجری و کارگزار برنامه‏‌های رژیم اشغالگر قدس و عنصری در خدمت اهداف شوم آنها هستند.

وی گفت: کنگره آمریکا به عنوان مجموعه‏ای تحت اختیار لابی‏های صهیونیستی در خصوص موضوعاتی نظیر عناد با ایران اسلامی و دوستی با اسرائیل هیچ‏گاه مواضع خود را تغییر نخواهد داد.

امام جمعه دماوند افزود: مردم بصیر ایران اسلامی تحت لوای نظام مقدس اسلامی و با اطاعت از منویات رهبر فرزانه انقلاب در هیچ شرایطی تسلیم آمریکایی‏ها و لابی‏های صهیونیستی نمی‏شوند.

انتهای پیام/2568/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول