اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

آمریکا در سراشیبی سقوط است / دشمن می‌خواهد زره ولایت‌پذیری را از پیکره انقلاب درآورد

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا باور کرده که در سراشیبی سقوط افتاده و در برابر ایران نمی‎تواند کاری کند.

آمریکا در سراشیبی سقوط است / دشمن می‌خواهد زره ولایت‌پذیری را از پیکره انقلاب درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام عبدالله حاجی‎صادقی عصر امروز در جمع فرماندهان نواحی مقاومت بسیج سپاه استان اظهار داشت: دشمن می‎خواهد زره ولایت‌پذیری را از پیکره انقلاب درآورد لذا باید در برابر توطئه‎های دشمن هوشیار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امید و نشاط به آینده در عین واقع‎نگری است متذکر شد: توانمندی‎ها از واقعیت‎های موجود است، چرا برخی ضعف‎های دشمن را نمی‎بینند و نقاط قوت کشور را مشاهده نمی‎کنند چرا برخی این طور آفریده شده‎اند که مگس‎وار به دنبال نشان دادن خلأها باشند و برخی رسانه‎ها نیز به این موضوع می‎پردازند.

پیوند بین امت و ولایت گسستنی نیست

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رسانه‎ها و افراد مذکور تاکید کرد: شما مواظب خودتان باشید تا جا نمانید این مردم، با ولایت جا نمی‎مانند و پیوندی که بین امت و ولایت بسته شده از یکدیگر گسستنی نیست چرا که ملت ایران این مهم را به خوبی درک کرده است.

حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه مردم ایران مصرف‌گرا هستند متذکر شد: از نظر مصرف، ایران در دنیا بی‎نظیر است و دشمنان با آگاهی به این مسئله می‎خواهند بیخ گلوی مصرف را بگیرند که این عمل دشمن را می‎توان به بستن آب به روی خیمه‎های امام حسین (ع) تشبیه کرد چرا که دشمن می‎دانست سپاه تشنه را می‎توان ضربه زد وگرنه کسی از عهده این سپاه برنمی‎آمد.

وی اظهار داشت: کسی که ادعای حسینی می‎کند باید بداند آب را هم به رویش می‎بندند هر چند فضای کشور به این حد نرسیده است اما باید خودمان را برای شرایط سخت آماده کنیم و هیچگاه تسلیم دشمن نشویم و تا آخرین لحظه با ولایت باشیم.

انتهای پیام/2307/آ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول