اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور صیانت از منابع آب انجام می‌شود

فعالیت ‌4 گروه گشت و بازرسی در کلاله و مراوه تپه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع آب شهرستان‎های کلاله و مراوه تپه گفت: در حوزه منابع آب شهرستان‌های کلاله و مراوه تپه، چهار گروه گشت و بازرسی برای حفاظت از منابع آبی و پروژه تعادل‎بخشی در این شهرستان‎ها مشغول به فعالیت هستند.

فعالیت ‌4 گروه گشت و بازرسی در کلاله و مراوه تپه

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‎ای گلستان، حسین ثابتی اظهار داشت: در بخش آب‎های زیرزمینی یک گروه گشت و بازرسی و در بخش آب‎های سطحی سه گروه گشت و بازرسی به طور مرتب و منظم همه روزه حتی ایام تعطیل در حال گشت و نظارت در منطقه هستند.

وی خاطر نشان کرد: این گروه‎ها به منظور جلوگیری از حفر چاه غیرمجاز، نصب منصوبات غیرمجاز بر روی چاه‎های مجاز و اضافه برداشت در بخش آب‎های زیر زمینی و در بخش آب‌های سطحی جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز آب از مجاری آبی در حال فعالیت هستند.

رئیس اداره منابع آب شهرستان‌های کلاله و مراوه‌تپه همچنین ضمن اشاره به نقش مؤثر مردم در حفاظت از منابع آب تصریح کرد: مردم می‌توانند با همکاری لازم با گروه‌های گشت و بازرسی در حفاظت از منابع آب بخصوص در بخش آب‌های زیرزمینی این سرمایه ملی نقش مؤثری داشته باشند تا در آینده دچار مشکل کمبود منابع آبی نشویم.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول