اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان‌شمالی

چتر نظارتی بازرسی بر همه دستگاه‌ها گسترده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی استان خراسان‌شمالی گفت: چتر نظارتی بازرسی بر عملکرد همه دستگاه‌های استان گسترده شده است.

چتر نظارتی بازرسی بر همه دستگاه‌ها گسترده است

حجت‌الاسلام موسی فتوحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این اداره کل در انجام ماموریت‌های خود بر تمام دستگاه‌های استان نظارت داشته و مأموریت‌های خود را در قالب‌های مختلف پیش می‌برد.

وی با بیان اینکه بازرسی مستمر از دستگاه‌ها یکی از اقدامات نظارتی سازمان بازرسی به شمار می‌رود، افزود:‌ بخش دیگری از بازرسی‌ها پیرو شکایات مردمی و پس از بررسی‌ شکایات‌ها در صورت موضوعیت با حضور نماینده بازرسی در محل مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیرکل بازرسی استان خراسان‌شمالی با اشاره به بیشترین شکایات مردم از دستگاه‌ها و مراکز خدمات‌رسان گفت: براساس آمار بیشترین این شکایت‌ها مربوط به شهرداری‌ها و برخی از بانک‌ها است.

وی همچنین شکایت در مورد استخدامی‌ها و رشوه را از جمله عناوین شکایات شهروندان استان از دستگاه‌ها برشمرد و افزود: این اداره کل تمام این شکایات را به دقت بررسی کرده و در صورت موضوعیت ضمن تشکیل پرونده آن را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

فتوحی تاکید کرد: اداره کل بازرسی استان به دنبال سوء جریانات مالی و اداری بوده و اگر مدیری در انجام وظیفه ناتوان باشد و تخلفی کشف شود، منجر به تشکیل پرونده در این اداره کل خواهد شد.

وی از برنامه‌های مستمر این اداره کل را بازرسی‌ از دستگاه‌های مختلف براساس اعلام مرکز پژوهش‌های سازمان عنوان کرد و گفت: بازرسی از این دستگاه‌ها به جهت اهمیت در اولویت مأموریت‌های این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول