اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری همایش امر به معروف در 17 شهر آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: همایش امر به معروف و نهی از منکر در 17 شهر آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری همایش امر به معروف در 17 شهر آذربایجان‌غربی

حبیب شهسوار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه از آغاز به کار نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در تمام شهرهای استان خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در ارومیه توسط ناحیه مقاومت بسیج و در خیابان امام (ره) ارومیه دایر شده است.

وی برگزاری همایش امر به معروف و نهی از منکر در 17 شهرستان آذربایجان‌غربی و ارومیه را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که در هفته بسیج اجرایی می‌شود.

شهسوار خاطرنشان کرد: این همایش با استقبال مردم ارومیه همراه با مداحی و سخنرانی در مصلی ارومیه برپا می‌شود.

وی همچنین به دیدار بسیجیان با ائمه جمعه شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: در طول هفته بسیج، بسیجیان آذربایجان‌غربی با ائمه جمعه شهرستان‌ها تحت عنوان بیعت با رهبری ملاقات می‌کنند.

شهسوار به نواختن زنگ بسیج در مدارس ارومیه اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته بسیج در مدارس ارومیه زنگ بسیج نواخته می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگ مربیان نمونه صالحین در کانون جوانان بسیج ارومیه با حضور بسیجیان و سایر اقشار مردم از دیگر برنامه‌ها در این خصوص است.

وی همچنین از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در شهرستان‌های میاندوآب، بوکان، ماکو، چالدران و ارومیه خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها به ترتیب در شهرستان‌های فوق شامل احداث مدرسه روستای حاج حسن علیا، خانه ایتام روستای سیف‌الدین علیا، غسال‌خانه روستای دیم قشلاق، خانه عالم روستای انبار ماران سفلی و خانه ایتام روستای بالدرلو است.

انتهای پیام/ 61001/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول