اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

عزاداری حسینی بستر تامین امنیت است / طرح‌های ویژه پلیس برای دهه محرم در اردبیل

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: عزاداری در ماه محرم با خلوص و تدین مردم ولایت‌مدار اردبیل خود بستر تقویت امنیت و ارتقای شاخص‌های آرامش در جامعه است.

عزاداری حسینی بستر تامین امنیت است / طرح‌های ویژه پلیس برای دهه محرم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریم‌خانی صبح امروز در نشست هیئت‌‌های امنا و بزرگان دستجات عزاداری در اردبیل اظهار داشت: پلیس همزمان با ایام محرم و در خدمت صادقانه به مردم متدین و ولایت‌مدار اردبیل دو طرح ویژه را از اول تا هشتم محرم و همچنین دو روز تاسوعا و عاشورا برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: این طرح های امنیتی و انتظامی و ترافیکی تنها با همراهی عزاداران حسینی، هیئت‌ها و دستجات امکان‌پذیر خواهد بود چرا که سعی داریم امنیت در سطح عالی و شایسته را با همراهی تیم‌های هماهنگ کننده محلات مختلف برقرار کنیم.

این مسئول ادامه داد: در قالب طرح اول ما برنامه‌های‌مان را از روز گذشته آغاز کردیم و دستجات و هیئت‌های مذهبی که در سطح شهر حضور می‌یابند امنیت انتظامی و ترافیکی آنها را برقرار می‌کنیم تا در عبور و مرور آنها در سطح خیابان‌ها، کمربندی‌ها و حتی کوچه‌ها به صورت شبانه‌روزی مشکلی به وجود نیاید.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار داشت: در قالب طرح ویژه تاسوعا و عاشورا بیشترین تمرکز ما در مرکز شهر به دلیل کثرت جمعیت و حضور عزاداران خواهد بود که البته از برقراری امنیت حاشیه شهر و مناطق دیگر غفلت نخواهیم کرد.

کریم‌خانی از عموم عزاداران حسینی خواست در روزهای تاسوعا و عاشورا از استفاده شخصی وسایل نقلیه به ویژه وانت‌بارها و وسایل ترددی سنگین خودداری کنند و اجازه دهند پلیس نظم و امنیت انتظامی و ترافیکی را برقرار کند.

این مسئول بیان داشت: ما با تمام هیئت امنا و بزرگان دستجات عزاداری در شهرهای مختلف نشست‌هایی را برگزار کردیم و معتقدیم تولید امنیت باید از جوشش و خروش این هیئت‌ها و عزاداری‌ها به وجود آید تا کسی به خود جرات بی‌نظمی را ندهد.

انتهای پیام/62002/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول