اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شادگان:

مقوله امنیت باید در هر نهاد و سازمانی لحاظ شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شادگان گفت: مقوله امنیت باید در دستور کار هر سازمان و نهادی قرار گیرد به ویژه در نهادهایی که با مردم سر و کار دارند.

مقوله امنیت باید در هر نهاد و سازمانی لحاظ شود

ظفر فراشی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: هیچ تلاشی بدون امنیت نتیجه بخش نیست و در همین راستا نیروی انتظامی با قدرت، عزت و رحمت در بحث تأمین امنیت جامعه ورود پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای برقراری نظم و امنیت در بخش‌های مختلف جامعه می‌کند، افزود: بحث امنیت یکی از مقوله های بسیار مهمی است که در هر نظام، حکومت و هر مدیریتی باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه امنیت در صدر کارهایی است که باید به آن پرداخته شود، گفت: در واقع هیچ تلاشی بدون امنیت نتیجه بخش نبوده و مقوله امنیت باید در دستور کار هر سازمان و نهادی قرار گیرد به ویژه در نهادهایی که با مردم سر و کار دارند.

فرمانده انتظامی شادگان تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان شادگان هم در سال‌های گذشته با تدابیر بسیار خوب این ارگان اقدامات مطلوبی را در دستور کار قرار داده و امنیت سطح شهرستان را بسیار خوب اجرایی کرده است.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با برنامه‌ها و اقدامات در دستور کار بتوان بیش از پیش تعامل و حمایت مضاعف شهروندان را به سوی این ارگان مردمی و نظارتی جلب کرد.

انتهای پیام/72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول