اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

حمایت سران عربی از رژیم اشغالگر قدس از مشکلات جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: حمایت برخی از کشورهای عربی از اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس از مشکلات جهان اسلام محسوب می‌شود.

حمایت سران عربی از رژیم اشغالگر قدس از مشکلات جهان اسلام است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: حمایت‌های برخی کشورهای عربی از اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس موجب بروز حوادث ناگوار در این منطقه شده است.

وی با بیان اینکه چراغ سبز سران عربی موجب اقدامات وحشیانه بر علیه مردم غزه شده است، خاطرنشان کرد: اجماع کشورهای اسلامی و عربی موجب کاهش جنایت‌های این رژیم در غزه می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بر ضرورت حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و افزود: باید در برابر چنین اقداماتی حرکت جدی و تاثیرگذار انجام شود.

وی با بیان اینکه ضروری است مسلمانان جهان نسبت به قضیه فلسطین حساس‌تر باشند، یادآور شد: حساسیت مسلمانان در برابر جنایت‌های این رژیم جعلی موجب حل مشکلات مردم فلسطین می‌شود.

*مردم ایران حامی همیشگی مردم مظلوم فلسطین هستند

حجت‌الاسلام معبودی با اشاره به حمایت‌های نظام جمهوری اسلامی از مردم فلسطین خاطرنشان کرد: مردم ایران همواره حامی مظلومان فلسطین بوده و در 33 سال گذشته از این ملت دفاع کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از حق مردم فلسطین حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: حمایت‌های مردم ایران از فلسطین، نقطه امیدی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ذره‌ای از مواضع خود در برابر رژیم غاصب صهیونیست عقب‌نشینی نکرده است، تصریح کرد: ایران حامی جدی مردم فلسطین محسوب می‌شود.

وی با محکوم‌کردن اقدامات ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس در فلسطین مقاومت و ایستادگی مردم را عاملی مهم برای عقب‌نشینی این رژیم عنوان کرد و افزود: ملت فلسطین در طول 63 سال گذشته در برابر زورگویی‌های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست ایستاده‌اند.

انتهای پیام/73003/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول