اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

احتمال بازگشایی معابر شهری اطراف پادگان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به توافقات به عمل آمده با ارتش گفت: اگر روند با همین روال پیش رود، طی یک ماه آینده بازگشایی معابر شهری اطراف پادگان آغاز می‌شود.

احتمال بازگشایی معابر شهری اطراف پادگان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه سه‌شنبه در مراسم معارفه شهردار زنجان به فعالیت هفت ماه یگانه در سمت مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه فوق در واقع یک جلسه تشریفاتی برای تبدیل وضعیت است.

وی با اشاره به اینکه حبیب ملایی‌یگانه از مجموعه نیروهای داخلی شهرداری زنجان به این سمت انتخاب شده است، افزود: اقدام شورای شهر زنجان در این انتخاب جای قدردانی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به شرایط حاکم که ناشی از سال پایانی دوره سوم شورای شهرها است، اشاره و تصریح کرد: برگزاری انتخابات همزمان دوره چهارم شورای شهر با انتخابات ریاست جمهوری این انتخابات را برای شوراها حساس‌تر می‌کند.

وی از تغییر قانون انتخابات شوراهای شهرها به ویژه برای مراکز استان‌ها خبر داد و اضافه کرد: بر اساس قانون جدید تعداد اعضای شورای شهر در مراکز استان‌ها که کلان‌شهر محسوب نمی‌شوند از 9 به 13 نفر افزایش می‌یابد.

کریمی تغییرات به وجود آمده در اعضای شوراهای شهرها را در راستای ارتقای جایگاه شوراها اعلام کرد و گفت: اعضای شوراها باید از فرصت باقیمانده برای عمران و آبادی شهر استفاده بهینه کنند.

وی با بیان اینکه در دوره شورای سوم شهر اقدامات مناسبی برای عمران شهر زنجان انجام شده است، ادامه داد: همکاری شورا و شهرداری منجر به بهبود اوضاع شهر می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان به شرایط خاص حاکم در کشور که ناشی از شرایط بین‌المللی است، اشاره و اضافه کرد: با وجود همه مشکلات موجود در تخصیص بودجه شهرداری‌ها همیشه مورد توجه مسئولان عالی استان از جمله شخص استاندار بوده‌اند.

وی از اولویت‌دار بودن برخی پروژه‌های خاص در شهر زنجان خبر داد و گفت: پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا از جمله پروژه‌های اولویت‌دار محسوب می‌شود که بودجه آن به صورت 100 درصد تخصیص می‌یابد.

کریمی به توافقات انجام شده با فرماندهان ارتش در مورد پادگان زنجان اشاره و تصریح کرد: اگر روند با همین روال ادامه یابد، طی یک ماه آینده بازگشایی معابر شهری از جمله خیابان 50 متری از ضلع غربی پادگان به سمت تهم آغاز می‌شود.

وی ساماندهی نیروی انسانی مجموعه شهرداری را از جمله اقدامات ضروری و اولویت‌دار عنوان کرد و افزود: لایه‌های تخصصی شهرداری زنجان باید تقویت شود.

انتهای پیام/73004/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول