اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ورزشی شهرداری تبریز اعلام کرد

حمایت شهرداری تبریز از تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی شهرداری تبریز گفت: شهرداری از تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی حمایت خواهد کرد.

حمایت شهرداری تبریز از تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، میرمعصوم سهرابی با اعلام این مطلب افزود: نظر به مساعدت شهردار تبریز در صورت تصویب بودجه از سوی هیئت مدیره این تیم را تحویل می‌گیریم.

وی، در مورد حمایت شهرداری تبریز از تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی خاطرنشان کرد: خبر عدم تیم‌داری شرکت پتروشیمی در رشته دوچرخه‌سواری را حدود 10 روز قبل سازمان ورزش و جوانان به ما داده بود و با توجه به اینکه بودجه باشگاه تصویب شده است در همان لحظه اول نتوانستیم مسئولیت تیم دوچرخه‌سواری را قبول کنیم و برای حمایت از این تیم نیاز به تصویب بودجه در هیئت مدیره داریم.

معاون ورزشی شهرداری تبریز تاکید کرد: با توجه به اخبار منتشر شده در رسانه‌ها از انحلال قطعی این تیم باخبر شدیم و در صحبت‌هایی که با شهردار تبریز داشتیم، وی قبول کرد که تیم دوچرخه‌سواری نیز به مجموعه تیم‌های ورزشی شهرداری تبریز اضافه شود ولی برای این کار نیاز به تصمیم هیئت مدیره هست که  صبح پنج‌شنبه این هفته در جلسه‌ای این موضوع را مطرح خواهیم کرد.

سهرابی افزود: با توجه به تمایل شهردار همچنین نیاز مبرم تیم دوچرخه‌سواری پتروشیمی به حمایت‌های مالی برای ثبت‌نام در فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری، تمام سعی خود را می‌کنیم تا با جلب موافقت هیئت مدیره و تصویب بودجه برای تیم دوچرخه‌سواری حمایت خود را از این رشته پرطرفدار استان انجام دهیم.

انتهای پیام/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول