اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار سمنان خبر داد

اجرای نظام جامع آموزش کارکنان شهرداری‏ها در سمنان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار سمنان از اجرای طرح نظام جامع آموزش کارکنان شهرداری‏ها در استان سمنان خبر داد.

اجرای نظام جامع آموزش کارکنان شهرداری‏ها در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، پرهام جان‏فشان‏عراقی در دوره آموزشی کارکنان شهرداری‏های استان سمنان ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، آموزش در نظام اداری را مهم و بسیار با اهمیت دانست.

وی گفت: از اهداف مهم حوزه معاونت امور عمرانی استانداری سمنان در سال‏‌جاری، برگزاری دوره‏های آموزش کوتاه مدت است و در این رابطه، به مدیران این حوزه تاکید شده است که به موضوع آموزش کارکنان توجه بیشتری داشته باشند.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان خاطرنشان کرد: یکی از کمیسیون‏های مهم شهرداری‏ها، کمیسیون ماده 100 قانون شهرداری‏هاست.

جان‏فشان‏عراقی ادامه داد: این کمیسیون در واقع یک دادگاه شبه قضایی است که ضرورت دارد اعضای آن به قوانین و مقررات مربوطه مسلط و با اصول آشنایی کامل داشته باشند تا در رسیدگی به تخلفات ساختمانی دچار مشکل نشده و در چارچوب مقررات و رعایت انصاف به صدور رأی بپردازند.

معاون امور عمرانی استاندار سمنان تاکید کرد: جلسات این کمیسیون‏ها باید با حضور همه اعضا تشکیل شود و اعضای آن تلاش کنند تا در تصمیماتشان، حقوق شهروندان و شهرداری‏ها را به صورت کامل رعایت شود.

به گزارش فارس، در اجرای طرح نظام جامع آموزش کارکنان شهرداری‏ها، کارگاه آموزشی آشنایی اعضای کمیسیون‏های بدوی و تجدید نظر ماده 100 قانون شهرداری‏ها با قوانین و مقررات با حضور فرمانداران، مدیران و کارشناسان حوزه معاونت امور عمرانی، بخشداران، شهرداران، رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان و دبیران کمیسیون ماده 100 شهرداری‏ها توسط دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

انتهای پیام/2249/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول