اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه عاشورای حسینی

کتاب «عاشورا؛ انگیزه، شیوه و بازتاب» منتشر ‌شد

خبرگزاری فارس: «عاشورا؛ انگیزه، شیوه و بازتاب» تألیف آیت‌الله محمدفاضل ‌استرآبادی، به همت انتشارات مؤسسه شیعه‌شناسی منتشر شد.

کتاب «عاشورا؛ انگیزه، شیوه و بازتاب» منتشر ‌شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم این اثر به تبیین حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا اختصاص دارد و می‌کوشد گوشه‌ای از ناگفته‌های عاشورا را روایت کند.

حرکت آسمانی امام حسین(ع) و واقعه عاشورا مانند دریایی است که آدمیان و جهانیان از فیض وجودش سیراب می‌شوند به گونه‌ای که عاشورا و حرکت امام از جمله وقایعی بود که تأثیر آن همواره در ذهن مسلمانان به ویژه شیعیان باقی خواهد ماند.

مؤلف کتاب در بخشی از مقدمه کتاب نوشته است: «از عاشورا بسیار گفته‌اند و نوشته‌اند و نکات ارزشمند و شورآفرین و نوپدید فراوانی را بیان کرده‌اند اما همچنان زمینه برای گفتن و نوشتن آماده است به‌ویژه مواردی مانند انگیزه این حرکت و مقایسه آن با صلح امام حسن(ع) که هر چه سرمایه‌گذاری علمی و فکری در آن شود، شایسته است.»

کتاب «عاشورا؛ انگیزه، شیوه و بازتاب» حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا را در شش فصل شرح می‌دهد.

این کتاب تألیف آیت‌الله محمدفاضل استرآبادی رئیس حوزه علمیه مازندران در قطع وزیری و 732 صفحه به صورت گالینگور به قیمت 11 هزار و 500 تومان منتشر شده است.

انتهای پیام/78001/ل/د1000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول