اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت:

4 کتاب ویژه یادمان ولایت منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مؤسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت در شهرستان جیرفت گفت: سه کتاب کودک و یک کتاب ویژه بزرگسالان همزمان با برگزاری یادمان ولایت در جیرفت منتشر می‌شود.

4 کتاب ویژه یادمان ولایت منتشر می‌شود

حمد‌الله فاریابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سه جلد کتاب با عنوان عطر گل‌های خورشید با موضوع‌های خاطراتی از زندگی امام خمینی (ره) ویژه کودکان و یک کتاب با عنوان فرمان‌نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر نخعی ویژه بزرگسالان همزمان با برگزاری یادمان ولایت در جیرفت منتشر می‌شود.

وی با اشاره به حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت افزود: در این آیین شاهد حضور یکی از شخصیت‌های برجسته کشوری به همراه یکی از مداحان بزرگ کشوری نیز هستیم.

* راه‌اندازی نمایشگاه تازه‌های کتاب دانشگاه پیام‌نور جیرفت

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نمایشگاه تازه‌های کتاب در دانشگاه پیام نور جیرفت راه‌اندازی شد.

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در حاشیه برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه 600 عنوان کتاب در معرض دید دانشجویان قرار دارد.

وی با اشاره به  ضرورت برپایی نمایشگاه‌های کتاب افزود: در نمایشگاه‌های تازه‌های کتاب جدیدترین چاپ کتاب کشور در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

حسینی تصریح کرد: برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است که همزمان با راه‌اندازی این اداره کل انجام شده و همواره تازه‌های کتاب در نمایشگاه تازه‌های کتاب جنوب کرمان واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در شهرستان جیرفت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول