اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ایام محرم

«سلام او» منتشر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور فرهنگی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث از انتشار کتاب «سلام او» ویژه ایام محرم خبر داد.

«سلام او» منتشر می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی غلامعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اداره تدوین متون ترویجی اداره‌ کل امور فرهنگی مؤسسه دارالحدیث اظهار کرد: نشر معارف اهل‌بیت(ع) بنای نخست این اداره است و در زمینه تدوین متون ساده قابل استفاده عموم مردم فعالیت می‌کند.

وی به چشم‌انداز اداره تدوین متون ترویجی اشاره کرد و افزود: در این چشم‌انداز ساده‌نویسی پژوهش‌های پیشین مؤسسه در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور فرهنگی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث خاطر نشان کرد: اکثر کتاب‌های منتشر شده مؤسسه دارالحدیث تخصصی بوده و برای استادان حوزه و دانشگاه، دانشجویان و طلاب قابل استفاده است به همین دلیل این کتاب‌ها به نویسندگانی واگذار شده تا متن آنها را برای عموم مردم ساده‌نویسی کنند.

وی با اشاره به ساده‌نویسی دانشنامه امام حسین(ع)، گفت: هفت بخش از این دانشنامه انتخاب شده تا ساده‌نویسی بر آن اعمال شود و برای گروه‌های سنی مختلف قابل استفاده باشد.

غلامعلی یادآور شد: این کتاب‌ها در قالب بسته هفت جلدی تا ماه محرم منتشر می‌شود.

وی با اشاره به تألیف کتاب عطر گل سرخ ویژه کودکان گفت: این کتاب در قالب 12 بخش زندگی امام حسین(ع) را به مخاطب ارائه می‌کند و اکنون در مرحله تصویرسازی است.

مدیرکل امور فرهنگی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بیان اینکه سه کتاب مقتل و شهادت‌نامه امام حسین(ع) در این مؤسسه تألیف شده است، گفت: به دلیل اینکه تمام احادیث به صورت کامل در این کتاب‌ها ذکر شده مطالعه آنها برای عموم مردم دشوار است.

وی از چاپ کتاب سلام او در ایام محرم خبر داد و افزود: این کتاب شامل برداشت‌هایی است که از زیارت ناحیه مقدسه صورت گرفته است.

غلامعلی یادآور شد: کتاب سلام او مربوط به مقتل امام حسین(ع) بوده که اکثر عبارات آن به صورت فارسی با قلم روان تألیف و تبیین شده است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول