اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

3 رزمایش در درمیان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان گفت: تا پایان سال جاری و به منظور حفظ آمادگی بسیجیان سه رزمایش فرهنگی رزمی در سطح پایگاه‌های مقاومت، درمیان برگزار می‌شود.

3 رزمایش در درمیان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان حسین مقدادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: در طول هفته بسیج قریب 100 برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اجرا می‌شود که برگزاری یادواره‌های شهدا، اجتماع بزرگ زینبیون، اجتماع بزرگ نوجوانان عاشورایی و برگزاری شب شعر، از مهم‌ترین عناوین این برنامه‌ها است.

وی، دیدار با خانواده‌‌های معزز شاهد، برپایی مراسم شیرخوارگان حسینی، و ‌اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان را از دیگر برنامه‌های این هفته در درمیان برشمرد و تصریح کرد: مهمترین رسالت بسیجیان در این برهه از زمان طنین‌انداز کردن نوای خوش ولایت در سراسر جهان اسلام است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان از بهره‌برداری سه طرح عمرانی احداث شده با اعتبار 50 میلیون تومان در سطح شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بهره‌برداری از پایگاه مقاومت براندود، مرمت قنات محمدیه و استخر ذخیره‌سازی آب روستای نگینان از جمله این طرح‌های عمرانی است.

مقدادی با بیان اینکه تفکر بسیجی تداوم‌بخش نهضت سرخ عاشورا و پیشتاز میادین فرهنگی و اقتصادی است، ادامه داد: تحریم و هجمه اقتصادی آخرین تیر ترکش نظام سلطه در مواجهه با اسلام ناب و ملت مسلمان ایران در مسیر پرشتاب سقوط تفکر امپریالیسم در گفتمان سیاسی جهان به شمار می‌رود.

وی، نهادینه شدن فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه ایران را یکی از اهداف مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها دانست و افزود: امروز جهان شیفته و تشنه تفکر بسیجی نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) است.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه درمیان از این شهرستان به عنوان دانشکده وحدت در خراسان جنوبی یاد کرد و گفت: به واسطه بصیرت و همراهی مردم با بسیج و سایر دستگاه‌های انتظامی شهرستان امنیت پایدار در درمیان حاکم است و  مردم ولایی و مرزنشین اجازه خودنمایی به عناصر ضد فرهنگی دشمن نمی‌دهند.

انتهای پیام/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول