اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهار:

بسیج بازوی ولایت فقیه و نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهار گفت: بسیج، بازوی محکم ولایت فقیه و نظام اسلامی است که دشمنان داخلی و خارجی نیز همواره از آن هراس داشته‌اند.

بسیج بازوی ولایت فقیه و نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا صبح امروز در جمع پرسنل سپاه و بسیجیان در شهرستان بهار اظهار کرد: بسیج ماندگارترین یادگار امام راحل و میراث پربرکت آن بزرگوار است و قدرتمندترین عنصر دلسوز برای دفاع از آرمان‌های امام و رهبری است.

وی با بیان اینکه بسیج صرفاً یک نیروی نظامی نیست و در حال حاضر شرکت در جهاد علمی از وظایف اوست، ادامه داد: بسیج مستضعفین این ظرفیت را دارد که علاوه بر اعضای سازمانی خود دست به یک بسیج عمومی بزند و بسیاری از نخبگان کشور و جوانان مبتکر و مخترع را زیر پوشش خود قرار دهد.

امام جمعه بهار اضافه کرد: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج با تدبیر امام راحل، نقطه عطفی در نظام جمهوری اسلامی بود که باید مورد توجه باشد.

وی تصریح کرد: حکومت‌های مستکبر با تکیه بر قدرت، ثروت و زورگویی، حکومت‌های خود را حفظ کرده‌اند که نمونه آن رژیم طاغوت در 50 سال حکومت خویش بود.

حاتم‌نیا بسیج و سپاه را پشتوانه عظیمی برای ولایت فقیه برشمرد و ابراز داشت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام از سایه رشادت‌ها و ایثارگری‌های نیروهای مسلح خصوصاً سپاه و بسیج است.

وی بسیجی بودن ملت را یک افتخار عظیم برشمرد و افزود: بسیج، بازوی ولایت فقیه و نظام اسلامی است که دشمنان داخلی و خارجی نیز همواره از آن هراس داشته‌اند.

امام جمعه بهار گفت: بسیج متعلق به شخص و یا گروه خاصی نیست و طی 30 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارنامه درخشان آن برای همه روشن بوده و روز به روز بر محبوبیت و اقتدار این نیرو افزوده می‌شود.

انتهای پیام/2499/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول